دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس در گفتگو با آنا:

جایگاه سرخابی‌ها در جدول ربطی به نتیجه دربی ندارد/ تقابل شطرنج‌گونه شفر و برانکو

هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: جایگاه دو تیم استقلال و پرسپولیس در جدول ربطی به نتیجه دربی ندارد.
کد خبر : 313494

سیدداوود سید عباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به شرایط سرخابی‌ها در دربی هشتاد و هشتم اظهار کرد: با توجه به شرایطی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشتند فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی از آب در بیاید، چراکه دو تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برند.

وی اضافه کرد: دربی فراتر از یک بازی معمولی است و جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی ربطی به این بازی ندارد، بنابراین فکر می‌کنم تا سوت پایان بازی توسط داور نمی‌شود در مورد نتیجه بازی قضاوت کرد. 

هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس ادامه داد: دربی مثل هندوانه دربسته است و تا ثانیه‌ پایانی بازی امکان زدن گل توسط هر دو تیم وجود دارد.

سیدعباسی در خصوص نقش شفر و برانکو در نتیجه دربی پنجم مهر عنوان کرد: برانکو و شفر از مربیان سطح بالا و باتجربه‌ هستند که طی سال‌های گذشته در فوتبال ایران فعالیت می‌کنند و کمک زیادی به فوتبال ما کرده‌اند. 

وی مطرح کرد: تقابل این دو مربی در دربی مثل بازی شطرنج می‌ماند و برانکو با توجه به هدایت تیم ملی و پرسپولیس و آشنایی با فوتبال ایران می‌تواند معادلات را در بازی روز پنج‌شنبه بر هم بزند اما شفر نیز نشان داده مربی قابلی است. 

هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: سرمربی آلمانی استقلال از زمانی که هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفت، با توجه به وضعیت نامناسب این تیم توانست به خوبی تیمش را جمع کند، حتی آبی‌پوشان را به قهرمانی جام‌حذفی برساند. در مجموع معتقدم کفه ترازو بیشتر به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند و این تیم شانس بیشتری نسبت به استقلال برای پیروزی در دربی دارد. 

سیدعباسی عنوان کرد: استقلال نیز تیم بزرگی بوده و بازیکنان خوبی دارد و تجربه بازیکنانی مثل رحمتی، منتظری و خسرو حیدری می‌تواند برای استقلال راهگشا باشد. در مقابل تیم پرسپولیس نیز بازیکنان باتجربه‌ای چون سیدجلال حسینی را در ترکیب دارد، همچنین بازیکنان خارجی این تیم از جمله منشا و رسن تجربه بازی مقابل آبی‌پوشان را دارند. 

وی در پایان در خصوص اینکه به نظرتان کدام تیم در بازی پنجم مهر برنده از زمین خارج می‌شود، چنین پاسخ داد: بنده پیشگوی خوبی نیستم اما امیدوارم بازی خوب و پویایی از آب در بیاید و تماشاگران با رضایت ورزشگاه را ترک کنند. 

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته