دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با آنا:

استقلال در دربی برنده می‌شود

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اگر در دربی سرخابی‌ها تیمی برنده شود، آن تیم استقلال خواهد بود.
کد خبر : 313397

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه در دربی هشتاد و هشتم استقلال و پرسپولیس، شانس کدام تیم برای کسب پیروزی بیشتر است، گفت: من در دربی تجربه بازی داشته‌ام و می‌دانم شرایط این بازی با دیگر بازی‌ها متفاوت است. تیمی که بتواند مدیریت روحی و روانی بهتری درون زمین داشته باشد و مسائل حاشیه‌ای را در نظر نگیرد، بخت و اقبال بیشتری برای برنده شدن دارد. 

وی ادامه داد: استقلال در رقابت‌های این فصل چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج خوبی نگرفته است. این تیم نتوانسته فوتبالی که سال گذشته ارائه می‌کرد را نشان دهد، البته وینفرد شفر مربی با دانش و باتجربه‌ای است و می‌تواند تحول لازم را در تیمش ایجاد کند. 

پیشکسوت تیم استقلال افزود: امیدوارم دیدار با پرسپولیس استارت نتایج خوب استقلال در رقابت‌های این فصل و پایان ناکامی‌های این تیم باشد، هواداران تیم کمی از نتایج قبلی ناراضی هستند و اگر شاگردان وینفرد شفر را در دربی برنده ببینیم، بدون شک هواداران استقلال ناکامی‌های گذشته را فراموش می‌کنند و بازیکنان نیز با انگیزه مضاعفی در دیدارهای بعدی به مصاف حریفان خواهند رفت. جایگاهی که استقلال در جدول دارد، در شأن این تیم نیست و قطعاً پیروزی در دربی گام بلندی برای رسیدن به رده‌های بالای جدول خواهد بود. 

وی درباره اینکه اگر استقلال بتواند پیروز مسابقه‌ شود با چه نتیجه‌ای این بُرد حاصل می‌شود، تأکید کرد:‌ همیشه این احساس را داشته‌ام که نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست، الان هم می‌دانم که نمی‌توان برنده یا بازنده دربی را حدس زد. تیمی که بتواند هیجان کاذب بازی را کنترل کند، بدون تردید برنده می‌شود. استقلال به بُرد نیاز بیشتری دارد و معتقدم اگر دربی 88 برنده‌ای داشته باشد، قطعاً تیم استقلال برنده خواهد بود. 

نوری در خصوص بازیکنان تأثیرگذار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی 88، تصریح کرد: در استقلال وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، سیدمهدی رحمتی و مرتضی تبریزی می‌توانند، نتیجه را به سود تیم‌شان رقم بزنند. در پرسپولیس هم علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علی علیپور و گادوین منشا را می‌توان مهم‌ترین بازیکنان تیم برانکو ایوانکوویچ دانست. 

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته