دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 05:31
توسط سردار ریحانی مطرح شد:

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد و گفت: نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدای دانشجو و مسابقات ورزشی، بخشی از این برنامه‌ها است.
کد خبر : 313485

سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای انجام اقدامات فرهنگی در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه از چندی پیش انجام گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، اجرای رزم‌نمایش فرهنگی با عنوان «باافلاکیان» را از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای این هفته عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این رزم‌نمایش در واقع بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس است، متذکر شد: این رزم‌نمایش با استقبال خوبی از سوی مردم در سنوات گذشته مواجه شده و امسال با شیوه‌های جدید صدابرداری، نورپردازی و... تدارک دیده شده است.

ریحانی از برگزاری آیین استقبال از دانشجویان تازه‌وارد به مراکز آموزش عالی توسط بسیج دانشجویی کرمانشاه در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: فضاسازی متناسب با حال و هوای دوران دفاع مقدس در مراکز آموزش عالی می‌تواند برای نسل جوان جذاب باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نشست‌های بصیرتی، مراسم یادواره شهدای دانشجو، کرسی‌های آزاداندیشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، دایرشدن نمایشگاه‌های کتاب و عکس شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانشجو نیز انجام می‌گیرد.

وی از مراسم‌ غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مسابقات ورزشی و کتاب‌خوانی به عنوان برنامه‌های دیگری یاد کرد که برای برگزاری در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره و تئاتر با موضوع رویدادهای دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ابزار هنر، ارزشمندترین و اثرگذارترین وسیله برای انتقال گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

ریحانی مفاهیم و فرهنگ دوران دفاع مقدس را مکتبی انسان‌ساز، ارزشمند و ناب توصیف کرد که انتقال آن به نسل جوان، همواره موجب خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه اردوهای جهادی در مناطق محروم نیز در این هفته انجام می‌گیرد، گفت: اردوهای جهادی در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته