دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حوزه تولید لاستیک و پلاستیک؛

بخش‌ خصوصی ایران و فرانسه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری بین یک گروه صنعتی ایرانی و اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه امضا شد.
کد خبر : 313432
photo_2018-09-25_13-11-54.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین گروه صنعتی بارز و اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه، ظهر امروز در سالن اجلاس ساختمان میلاد در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

در این تفاهم‌نامه که در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست امضا شد، بر انتقال فناوری و دانش از کشور فرانسه به ایران تأکید شد.

دنیس وایان (Dennis Vayan) رئیس اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه و پرویز اخوان مدیرعامل گروه صنعتی بارز، این تفاهم‌نامه را منعقد کردند.

در این مراسم دنیس وایان (Dennis Vayan) رئیس اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه با اشاره به هدف اصلی این اتحادیه در کشور فرانسه گفت: هدف اصلی ما دفاع از حقوق اجتماعی و گفتگو با اتحادیه‌های کارگری در کشور فرانسه است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون کار و کارگری در کشور فرانسه، سندیکاهای کارگری وظیفه پیگیری مسائلی همچون حقوق و دستمزد کارگری را دارند و هدف اصلی ما حفظ سوددهی و بهره‌وری کارگران و حقوق‌بگیران است.

رئیس اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه با تأکید بر اینکه این اتحادیه 200 شرکت زیرمجموعه و عضو دارد گفت: ما می‌توانیم به شرکت‌های فرانسوی درباره نحوه و چگونگی همکاری با ایران مشاوره دهیم.

وایان تصریح کرد: ما در شرایط گذار هستیم، نمی‌توانیم به انتقال فناوری اقدام کنیم اما می‌توانیم دانش لازم را به ایران صادر کنیم.

رئیس اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه در انتهای صحبت‌های خود تأکید کرد: باید به آینده امیدوار باشیم.

پرویز اخوان مدیرعامل گروه صنعتی بارز با اشاره به راهبرد افزایش توان صادرات گفت: امروز با طرف فرانسوی به این جمع‌بندی رسیدیم که طراحی و تولید با فناوری روز دنیا را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل بارز تصریح کرد: گروه صنعتی بارز در تلاش است تا با کمک کارکنان خود استانداردهای روز دنیا  که در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد را در محصولات تولیدی خود درنظر بگیرد تا بتواند محصولات خود را بر پایه این معیارها تولید و به کشورهای مختلف ازجمله اروپا صادر کند.

این تفاهم‌نامه همکاری در هفت‌ بند تهیه‌ شده و شامل طراحی تایر، طراحی مواد تشکیل‌دهنده آن، مدیریت تولید تایر، کیفیت مواد اولیه و استانداردسازی، مسائل بهداشت و ایمنی، تعمیر و نگهداری و مدیریت لجستیک است که در انتهای مراسم به امضا طرفین رسید.

انتهای پیام/4083/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
اصلانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
۰
بهترین راه برای دور زدن تحریم ها سرمایه گذاری با بخش های خصوصی با کشورهای دیگر است
هلدینگ شایسته