دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور پیامی اعلام شد؛

تسلیت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد برای حادثه اهواز

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور، شهادت هموطنان عزیز اهوازی در حادثه تروریستی را تسلیت گفت.
کد خبر : 312904

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ستاد عالی‌ کانون‌های فرهنگی مساجد کشور، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد کشور، در پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیز اهوازی در حادثه تروریستی را تسلیت گفت.


در بخشی از این پیام آمده است: خوزستان سرافراز قدمتی دارد به بلندای تاریخ ایران زمین و در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال نبرد حق علیه باطل، جایگاه علما و مردمان مؤمنی بوده است که همواره یار و پشتیبان انقلاب و امام شهدا (ره) بوده‌اند.


در این میان مردم صبور، مقاوم و شهیدپرور شهر اهواز با فرهنگی به زلالی کارون و سرافرازی نخل‌های بلندبالایش، در طول‌ تاریخ به‌ویژه دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جایگاه راستین حماسه، عشق و ایثار بوده‌اند؛ سرزمینی که به برکت خون لاله‌های سرخ و گلگون کفنش، خاکی دارد متبرک به مهر و وفای شهدای سربلند ایران اسلامی. خطه خوزستان و شهر اهواز برای همه‌ی ما یادآور فرهنگ ایثار و شهادت است.


دبیر ستاد عالی‌ کانون‌های فرهنگی مساجد کشور در این پیام با اشاره به این که دشمنان فرومایه و وابسته به استکبار جهانی در ماه محرم‌الحرام، دست به جنایتی هولناک زدند، نوشت: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور، شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان رشید و برومند این آب و خاک را که در میان آنها زنان و کودکان بی‌گناه نیز دیده می‌شوند، به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، دلاورمردان خدوم نیروهای مسلح و به‌ویژه خانواده شهدای مظلوم این جنایت تروریستی و مردم مقاوم خوزستان و اهواز، تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد متعال برای شهدای این حادثه کور تروریستی، علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین‌(علیه‌السلام) و برای زخمی‌های این جنایت ددمنشانه، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته