دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1397 - 11:28

سرپرست گزینش دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس منصوب شد

مجید شفیعی با حکم مدیرکل گزینش سازمان مرکزی دانشگاه‌ آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دفتر گزینش واحد شهر قدس این دانشگاه منصوب شد.
کد خبر : 298007

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا از شهر قدس، شفیعی در حکمی از سوی محمدرضا مردانی به عنوان مسئول گزینش در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران با محوریت شهر قدس منصوب شد. پیش از این مسئولیت گزینش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بر عهده علی حاجی شمسایی بود. شفیعی پیش از این مسئولیت گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند را بر عهده داشت.


مراسم تکریم علی حاجی شمسایی و معارفه مجیدشفیعی در محل دفتر رئیس ساختمان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی شهر قدس برگزار شد.


رئیس واحدهای غرب استان تهران (شهر قدس، ملارد و صفادشت) با بررسی و ارائه مطالبی در زمینه آسیب‌های اجتماعی به حوزه ماموریتی و مسئولیتی امور گزینش و تاثیرگذار بودن این حوزه حساس پرداخت.


مهدی فتح‌الله بر شناسایی و به‌کارگیری افراد متعهد و رعایت انصاف و عدالت و حفظ ارزش‌های اسلامی و جلوگیری از انحرافات اخلاقی تاکید کرد.


این جلسه با قدردانی از زحمات علی حاجی شمسایی در طول دوران تصدی مسئولیت گزینش و با اهدای حکم مدیریت مجید شفیعی به پایان رسید.



انتهای پیام/4046



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته