دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 17:30
مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان:

مسئولان گزینش در راستای تحقق دانشگاه اسلامی گام بردارند

مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بر لزوم حرکت مسئولان گزینش در راستای تحقق دانشگاه اسلامی تأکید کرد.
کد خبر : 316842
۲۰۱۸۱۰۰۸_۰۹۵۹۵۲.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فلاورجان، منصور حسن‌زاده در مراسم معارفه رابط گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با بیان اینکه گزینش‌­ها به‌­عنوان پیشانی نهادها و سازمان­‌ها ایفای نقش می­‌کنند، گفت: دفاتر گزینش باید دور از حب و بغض و در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مسیر دانشگاه اسلامی قدم بردارند و با نظارت و ارزشیابی‌­های نوین، محیط دانشگاه را پاک و منزه نگه دارند.

وی افزود: اگرچه احراز صلاحیت‌­های‌عمومی مدرسان حق­‌التدریس از وظایف اعضای کارگروه بررسی صلاحیت‌های عمومی در مراکز استان‌ها است؛ اما مدیران گرو‌ه‌­های آموزشی نقش مهمی در این زمینه دارند.

مسئول کارگروه بررسی صلاحیت­‌های عمومی استان اصفهان تأکید کرد: واحد فلاورجان، تنها واحد تک‌جنسیتی در کشور محسوب می‌‌شود که فضای آرام آن، ناشی از رعایت دستورات دینی و الهی است و این مصداقی کوچک در اهتزار ارزش‌های اسلامی محسوب می‌شود.

شهلا روزبهانی رئیس واحد فلاورجان نیز بیان کرد: دفاتر گزینش در واحدهای دانشگاهی مکانی مقدس به‌­منظور صیانت استادان، کارکنان و دانشجویان است که می‌تواند منشأ اثرات خیر و ماندگار در مراکز آموزشی باشد.

وی افزود: انتخاب شایسته از وظایف گزینشگران است که با استفاده از آن می‌توان پویایی و آرامش را در فضای دانشگاه تجلی داد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب علیرضا صادقی علویجه که به امضای محمدرضا مردانی مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه  آزاد اسلامی رسیده بود، به وی اهدا شد و از تلاش‌های ناصر فدایی مسئول سابق گزینش این واحد دانشگاهی، تجلیل شد.

انتهای پیام/4065/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته