دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1397 - 11:54

قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی شهریار در رقابت‌های استان تهران

تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار با ترکیبی از جوانان بااستعداد و در قالب کار تیمی منسجم در نخستین حضور خود در رقابت‌های فوتسال استان تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. تیم واحد یادگار امام خمینی (ره) و تهران شمال هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
کد خبر : 278283

به گزارش خبرنگار آنا، رقابت‌های فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اردیبهشت جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با حضور 15 تیم از دانشگاه‌های استان تهران از جمله تهران شرق، تهران مرکزی، تهران شمال، تهران جنوب، اسلامشهر، شهرقدس، پرند، پردیس، علوم پزشکی، یادگار امام خمینی (ره)، صفادشت و ... برگزار شد.


دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رئیس واحد شهریار با قدردانی از مجتبی رئیسی سرپرست این تیم ورزشی، نصراله آشنایی سرمربی و تبریک به دانشجویان عضو تیم فوتسال بر حمایت همه جانبه از تیم های ورزشی برای ایجاد محیط پویا و شاداب برای تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی تاکید کرد.


فتحی واجارگاه بر برنامه ریزی یکساله برای آمادگی تیم های ورزشی در رشته های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار توصیه و از دانشجویان مستعد و علاقه مند برای شرکت در این تیم های ورزشی دعوت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته