دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1397 - 11:27
رئیس اداره مطالعات و پژوهش های فرهنگی واحد رودهن:

اسلام حامی علم و عالم است

نشست تخصصی آموزش بهینه‌سازی ارزش‌های فرهنگی و تربیتی در روابط استاد با دانشجو در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی اداره مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.
کد خبر : 278239

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر منصوره شیرازی رئیس اداره مطالعات و پژوهش های فرهنگی این واحد دانشگاهی در این نشست با استناد به رساله حقوق امام سجاد(ع) بیان کرد که اسلام نه تنها ضد علم و عالم نیست بلکه حداکثر حمایت خود را از علم و عالم اعلام و مسلمانان را به فراگرفتن دانش تشویق کرده است.


دکتر معصومه رشاد عضو هیأت علمی رشته روابط بین الملل واحد رودهن هم در باره بهینه سازی ارزش های فرهنگی و تربیتی در روابط استاد با دانشجو عنوان کرد که روابط استاد با دانشجو شامل مواردی چون استاد به عنوان یک الگوی رفتار برای دانشجو، روابط انسانی و آثار آن در تکوین شخصیت دانشجو، تحقیق و مطالعه، مشاوره و همفکری و ... می شود.


وی گفت: جوهره اخلاقی استاد موضوعات مهمی از جمله طهارت روح، عدالت در قضاوت، حسن گفتار، احترام به زمان دانشجو، احترام به شخصیت وی و تواضع و فروتنی اش را در برمی گیرد.



در پایان این نشست شرکت کنندگان آرا و نظرات خود را در خصوص آموزش بهینه سازی ارزش های فرهنگی و تربیتی در روابط استاد با دانشجو با دکتر رشاد مطرح کردند که برغنای جلسه افزود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته