دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1397 - 16:59

دیدار دانشگاهیان با فرمانده سپاه پاسداران ماکو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به اتفاق هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو دیدار کردند.
کد خبر : 275125

به گزارش آنا، دکتر سیف الدین آب‌برین در دیدار فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با تبریک ایام شعبانیه و ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار خاطرنشان کرد: «امیدوارم توفیق حاصل شود در سنگر دانشگاه در خدمت مجموعه عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم و وظیفه و دین خود عمل کنیم و سعی و تلاش کنیم بنیه علمی دانشگاه را ارتقا داده و آن را در اختیار جامعه و کشور قرار دهیم.»


آب برین با اشاره به مجموعه عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که با کمک و اتحاد و همدلی با مجموعه سپاه پاسداران بتوانیم امانتی را که در اختیار ما داده شده است را به سر منزل مقصود برسانیم.


رئیس واحد بین المللی ماکو گفت: « امیدوارم با کمک و یاری سپاه پاسداران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو بتوانیم به هدف های بلند علمی و پژوهشی دانشگاه دست یابیم.


سرهنگ حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در این دیدار گفت: « اعتقاد ما بر این است که همه نهادهای انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی در خط انقلاب اسلامی و رهبری اسلام است.



باقرلو با توجه به هدف های دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی را سنگر عظیم تعهد برای ایجاد و گسترش جوانان مومن به جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی درس ولایتمداری را یاد گرفته و در عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را بکنیم.


باقرلو با بیان اینکه جامعه، مردم و کشور سالم نخواهد بود مگر اینکه دانشگاه سالم باشد تاکید کرد: «مجموعه سپاه پاسداران باید در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی باشد چراکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه ولایی در خط رهبری و مقام معظم رهبری ،انقلاب و اسلام است.


باقرلو با اشاره به توانایی های دانشگاه آزاد اسلامی در بعد علمی پژوهشی گفت ان‌شاالله با کمک و همدلی سپاه پاسداران و دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم بصیرت جوانان را افزایش دهیم و باید بیش از بیش در خدمت جوانان باشیم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته