دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1396 - 11:43

نگاهی گذرا به کارنامه سازنده مبدل‌های وی تی آرهای آنالوگ دیجیتال

دکتر جلال حشمت پناه عضو هیات علمی گروه الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری و دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر، اکنون در مقطع کارشناسی رشته الکترونیک مشغول به تدریس دروس آنالوگ، الکترونیک و مخابرات است.
کد خبر : 256185

به گزارش خبرنگار آنا، عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با برگزاری همایش های دانشجوپرور برای نخستین بار تشکل های علمی کاربردی اساتید را ایجاد کرد که در آن موضوعاتی حول محور مشکلات دانشجویان مورد بررسی قرار می گرفت.


حشمت پناه با برگزاری همایش های همه پرسی بین دانشجویان و استادان موفق به ایجاد فضای پژوهش پرور شد که دانشجویان را به سوی خلاقیت و کارآفرینی سوق می داد.


وی علاوه بر فعالیت های چشمگیر در سطح دانشگاهی عملکردهای علمی در دبیرستان هایی نظیر البرز را نیز در سابقه کاری خود دارد که ایجاد فضای آموزشی مبتنی بر آی تی بوده است و پیشرفت چشمگیری در وضعیت درسی دانش آموزان حاصل کرده به گونه ای که دانش آموزان موفق به کسب تقدیرنامه و جوایز در جشنواره خوارزمی شدند.


استادیار گروه الکترونیک واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برای نخستین بار کارت های مبدل پی سی ای و اس دی آی با فرایند نمونه سازی را به ثبت رساند.


از دیگر فعالیت های وی در حوزه صنعت، ساخت دستگاه تولیدکننده نانووایر است که شرایط ساخت نانو ترموکوبل را فراهم می کند.


وی سابقه فعالیت در صدا و سیما را نیز در رده افتخارات خود دارد که شامل ساخت مبدل های وی تی آرهای آنالوگ دیجیتال است و اکنون در بازار خرید و فروش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته