دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 11:18
مدیرکل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد خبر داد:

ارائه 150 محصول پژوهشی دانشگاه آزاد در نمایشگاه هفته پژوهش

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه 150 محصول شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که از فردا آغاز می‌شود، خبر داد.
کد خبر : 240665

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر داود ثمری در این باره گفت: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از 22 آذرماه شرووع به کار خواهد کرد، در این نمایشگاه، 150 محصول شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.


وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه 22 آذرماه ساعت 9 صبح در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه تا تاریخ 26 آذر ادامه خواهد داشت و غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در سالن 8 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.


مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به محصولات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش، بیان کرد: این محصولات در 6 بخش تخصصی شامل بخش محصولات مکاترونیک الکترونیک رباتیک، بخش مربوط به نرم‌افزار و اپلیکیشن موبایل، بخش محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، بخش محصولات صنایع شیمیایی و نانو، بخش محصولات مهندسی پژشکی و بایو و بخش محصولات حوزه عمران و سازه ارائه خواهد شد.


وی افزود: محصولات دانشگاه آزاد اسلامی، ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فن‌آور این دانشگاه هستند، در نمایشگاه صاحبان محصولات حضور خواهند داشت و متقاضیان فناوری و محصولات می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه، نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.


ثمری اضافه کرد: خوشبختانه از تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها، حداقل یک محصول پژوهشی در نمایشگاه حضور دارد.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری پانزدهمین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این گردهمایی در روز 26 آذر با حضور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با غبارروبی از مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات آغاز خواهد شد.


مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: در این گردهمایی، سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبیین می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته