دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1396 - 11:43

بازدید سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک از مدارس سما

دکتر عباسعلی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک از مدارس سما-اراک بازدید کردند.
کد خبر : 219251

به گزارش خبرنگار آنا از واحد اراک، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک همراه پیمان عین القضاتی معاونت دانشجویی فرهنگی، دکتر هادی یزدی معاونت اداری و مالی، مهندس جمال جنابی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما-اراک از مدارس سما-اراک بازدید کرد.



وی علاوه بر بازدید از مدارس سما با مدیران و کارکنان شاغل در مدارس از نزدیک صحبت و در جریان امور و مسائل سما قرار گرفتند.


سرپرست واحد اراک با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در امر آموزش دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند، اظهار کرد: «استفاده بهینه از همه امکانات آموزشی و رفاهی، استفاده از استادان مجرب هیات علمی، کیفی سازی و برندسازی مجموعه سما، برقراری ارتباط بیشتر مدارس با دانشگاه برای جذب حداکثری دانش آموزان باید به صورت جدی دنبال شود.»


حیدری در بازدید از آموزشگاه زبان سما توصیه کرد با توجه به امکانات آموزشگاه بهتر است برای جذب دانش آموز از استادان زبان انگلیسی مطرح هیأت علمی دانشگاه نیز استفاده شود.



سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در راستـــای بهبـــود کمــی و کیفی مدارس گفت: «آینده نزدیک جلساتی با مدیران مدارس برگزار خواهد شد تا با ارائه گزارش تحلیلی مدارس از وضعیت موجود برنامه ریزی دقیقی انجام شود تا مدیران مدارس بتوانند در راستای توسعه مدارس اقدام کنند.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته