دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 17:37
منظری‌توکلی تأکید کرد:

توجه ویژه به فرهنگ و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان سما

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: اولویت کاری سما توجه ویژه به بحث فرهنگی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است.
کد خبر : 372809
photo5870565680942788788.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، علیرضا منظری‌توکلی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به‌صورت سرزده از مرکز آموزشی و فرهنگی سمای اراک بازدید و علاوه بر برگزاری جلسه و دیدار عمومی با مدیران، کارکنان و اعضای هیئت علمی مجموعه سما با دانش‌آموزان و دانشجویان نیز دیدار و گفتگو کرد.


منظری توکلی در این بازدید با قدردانی از مسئولان سما و واحد اراک اظهار کرد: مجموعه سما همانند کشتی می‌ماند که همه ما مسافران آن کشتی هستیم که اگر نسبت به خلأ ایجادشده در کشتی بی‌تفاوت باشیم در مقابل، برابر مشکلات ایجادشده مصون نخواهیم ماند. 


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اراک و مرکز سما اراک ازجمله دانشگاه‌ها و مراکزی هستند که مازاد نیروی انسانی دارند و نسبت تعداد کارکنان به دانشجویان بسیار زیاد هست؛ اما با این حال همچنان باید کرامت انسانی کارکنان رعایت شود و ما با همکاری و همیاری همدیگر می‌توانیم بر تمام مشکلات موجود فائق آییم، فقط لازمه آن همدلی و وحدت رویه است.


 معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه جلسه نظر و پیشنهاد همکاران مجموعه سما را شنید و به سؤالات همکاران در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.


دومین جلسه منظری‌توکلی با اعضای شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما در استان مرکزی و مدیران مدارس سما اراک بود که در این جلسه با تأکید و توصیه به توسعه و راه‌اندازی مدارس سما در استان، گفت: در مدارس سما ضمن اینکه باید در بحث علمی و پژوهشی سرآمد باشیم، اولویت کاری توجه ویژه به بحث فرهنگی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان سمایی است که همواره مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر این دو مقوله دارند. 


وی افزود: در مدارس سما برنامه اعلامی و مورد تأکید ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. لازمه کار آن است که ابتدا مدیران مدارس آگاهی کامل از سند تحول بنیادین داشته باشند و به صورت کارگاهی مباحث سند تحول بنیادین را برای معلمان مدارس نیز تشریح کنند.


در ادامه جلسه مسئولان مراکز سما استان و برخی از مدیران مدارس سما اراک به بیان نظر خود برای بالابردن آموزش‌های کیفی در مدارس پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته