دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1396 - 13:26
وزیر ارتباطات:

مسئولین طلبکار مردم نباشند/ رسانه رکن اداره کشور است

وزیر ارتباطات گفت: وظیفه مسئولین این است که آنچه را در توان دارند برای خدمت به مردم انجام دهند و طلبکار مردم نباشند بلکه برای کارهای نکرده بیشتر خود را بدهکار ملت بدانند.
کد خبر : 201696

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم در جلسه‌ای با خبرنگاران افزود: در 4 سال گذشته ماموریت سنگینی را در این وزارتخانه برعهده داشتیم زیرا در موارد مختلفی مانند عقب‌افتادگی در بحث فضای مجازی، کسب و کارهای الکترونیکی، زیرساخت‌ها و ... مشکلات جدی وجود داشت که تلاش کردیم آنها را حل کنیم.


وی تاکید کرد: ‌کارهای صورت گرفته در این وزارتخانه تنها کار یک نفر نیست بلکه مجموعه‌ای از افراد رسیدن به این اهداف را محقق کرده‌اند.


واعظی با تبریک روز خبرنگار ادامه داد: شغل خبرنگاری هم شغل سختی است و هم می‌تواند بسیار آسان باشد زیرا این تعهد است که سختی و آسانی این شغل را مشخص می‌کند.


به عقیده وی موضوع رسانه در اداره کشور رکن اساسی به شمار می‌رود و نمی‌توان کشور، وزارتخانه و هیچ سازمانی را بدون در نظر گرفتن افکار عمومی و مردم اداره کرد.


وزیر ارتباطات ادامه داد: همواره باید به دموکراسی و نظر مردم اعتقاد داشته باشیم در این بین رسانه می‌تواند به عنوان پلی بین مردم و مسئولین ایفای نقش کند.


وی با اشاره به معرفی یک وزیر جوان برای تصدی وزارت ارتباطات در دولت یازدهم ادامه داد: جوان‌گرایی می‌تواند نوآوری و خلاقیت بیشتری را به دنبال داشته باشد و دولت نیز حمایت کامل را خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته