دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1396 - 16:24

قدردانی از عضو هیأت علمی واحد دهاقان به‌عنوان پژوهشگر بر‌تر استانی

دکتر سیدناصر حجازی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان به‌عنوان تنها پژوهشگر بر‌تر استان اصفهان در عرصه مطالعات جمعیت و جمیت‌شناسی در همایش جمعیت مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر : 199777

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسمی که با حضور استاندار اصفهان، امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرمانداران و جمعی از فرهیختگان دانشگاهی استان و به میزبانی اداره کل ثبت احوال و شورای راهبردی جمعیت استان و در محل مرکز همایش‌های ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، از دکتر سید ناصر حجازی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان به‌عنوان تنها پژوهشگر بر‌تر استان در عرصه مطالعات جمعیت و جمیت‌شناسی در همایش جمعیت استان با اهدای لوح و تندیس همایش قدردانی به‌عمل آمد.
متن تقدیرنامه به این شرح است:
پژوهشگر بر‌تر و گرانمایه جناب آقای دکتر سیدناصر حجازی
پژوهش، فرآیند تولید علم است و تأثیرگذاری و نقش پژوهش و تتبع در هزاره سوم در تمام حوزه‌های اجتماعی، خاصه مطالعات اجتماعی جمعیت‌های انسانی، بسیار بدیهی و مبرهن می‌باشد.


از اینکه با رویکردی فعالانه و با نواندیشی و نوآوری در اندیشه به دانش، پژوهش، تولید علم و فهم عمیق و وثیق در حوزه مطالعات جمعیت‌های استان با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری (دام عزه العالی) نقش مؤثری را در تحقق مأموریت‌های پژوهشی بر عهده داشته‌اید، صمیمانه سپاسگزاری می‌شود.


امید است با تدبر، تتبع، تعمق و با قابلیت‌های بالقوه و توانمندی‌های شما فرهیختگان، افق روشنی در توسعه پایدار و تحقق چشم‌انداز مطلوب و متعالی ایران اسلامی پدیدار نمائیم.


غفرانی کجانی مدیر کل ثبت‌احوال و دبیر شورای راهبردی جمعیت استان اصفهان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته