روابط عمومیها نقش محوری در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در سازمانها دارند
به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابطعمومی همایش، سید رضا نقیبالسادات در همایش تدوین نقش روابط عمومیها در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج کشور است و از سال گذشته و بعد از نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری زمینه اصلی فعالیت تمامی دستگاهها در کشور به حساب میآید.
وی افزود: روابط عمومیها مهمترین عنصر ایفای نقش در سازمانها به حساب میآیند و این خانواده میتواند نقش مهمی در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
دبیر همایش تدوین نقش روابط عمومیها در تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیتهای دولتی و مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی به شرطی صورت میگیرد که روابط عمومیها به دلیل نقش جاذبهبخشی و همچنین آگاهی بخشی به جامعه حضور داشته و تلاش کنند لذا میتوان روابط عمومی را دارای نقش برجستهای در جهت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان همایش تبیین نقش روابط عمومیها در تحقق اقتصاد مقاومتی، دبیرخانه این همایش به صورت دائمی افتتاح خواهد شد که با این کار تلاش داریم با همت همه پژوهشگران گامی را در تحقق فرموده مقام معظم رهبری در زمینه توجه به اقتصاد مقاومتی و تحقق این مسیر برداریم.
16 برگزیده همایش
سازمان برنامهو بودجه کشور، بانک شهر، شرکت اپراتور همراه اول و شرکت بهرهبرداری راهآهن شهری تهران و حومه(مترو) در بخش نوآوری و خلاقیت ارتباطی
سازمان صداوسیما و شرکت بیه ملت در بخش نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی
سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، شهرداری رشت و شرکت توانیر در بخش فرهنگ اقتصاد مقاومتی
سازمان بسیج مستضعفین، شرکت آبفای استان تهران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت ایرانل در بخش ترویج الگوی بهینه فرهنگ مصرف تولید و کار
انتهای پیام/