دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1396 - 14:21

آغاز دوره‌های آموزشی مدرسان استانی برنامه شهاب

دوره‌های آموزشی تامین مدرسان استانی برنامه ملی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر «شهاب» از امروز (یکشنبه) با حضور 175 نفر از مدرسان استانی در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه آموزش و پرورش شهر تهران آغاز شد.
کد خبر : 191604

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این دوره‌های آموزشی در چهار مرحله از 11 الی 14 و 18 الی 21 تیر ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، 25 الی 28 تیر ماه و 1 الی 4 مرداد ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش؛ مدرسان استانی در این دوره آموزشی با چیستی، چرایی، نظام شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در بستر طرح ملی شهاب آشنا خواهند شد.


این گزارش می‌افزاید؛ در سال تحصیلی 97-1396، 386 منطقه آموزشی با یک میلیون و 700 هزار دانش‌آموز تحت پوشش طرح ملی شهاب قرار خواهند گرفت.


گفتنی است؛ طرح ملی شهاب در راستای تکالیف مصرح در کلیات نظام تربیت استعدادهای برتر و نیز سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر استقرار نظام شناسایی و هدایت استعدادهای برتر با روش‌های مربی محور، مرحله‌ای و نامحسوس اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته