دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خدمات ویژه مترو تهران به تماشاگران مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی

مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات دهی ویژه مترو تهران به تماشاگران مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان با ازبکستان در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.
کد خبر : 186556

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، احسان مقدم عصر یکشنبه با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب مقدماتی جام جهانی روسیه در ورزشگاه آزادی تهران گفت: به منظور خدمات دهی به علاقه‌مندان این مسابقه برنامه زمان‌بندی ویژه برای سرویس‌دهی خط 5 مترو تهران در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: شرکت مترو تهران در روز دوشنبه 22 خرداد آمادگی کامل برای جابجایی تماشاگران فوتبال را دارد و خط 5 مترو تهران تا پایان بازی و جابجایی کامل تماشاگران فعال خواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات ویژه به تماشاگران بازی های لیگ جهانی والیبال خبر داد و گفت: در زمان برگزاری مسابقات والیبال و به ویژه امشب خدمات شرکت مترو تهران تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، شرکت مترو تهران همچنین آمادگی لازم برای اعزام قطارهای فوق العاده در صورت نیاز برای جابجایی مسافران و تماشاگران مسابقه فوتبال ایران و ازبکستان را دارد.
دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، فردا (22 خردادماه) از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می شود، تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی دراین مسابقه با 20 امتیاز به جام جهانی 2018 روسیه صعود می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته