دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1396 - 11:25
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

کشف یک تن و 754 کیلو مواد مخدر و دستگیر سه سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه‌ای که یگان‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان به نتیجه رساندند، یک تن و 754 کیلو مواد مخدر کشف و 3 قاچاقچی سابقه دار نیز دستگیر شدند.
کد خبر : 184257

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های سیب و سوران و ایرانشهر در پی عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.


وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، بامداد امروز (پنج‌شنبه) یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری سه نفر از آنان به همراه 5 قبضه سلاح کلاش، توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف یک تن و 662 کیلو گرم تریاک و 92 کیلو حشیش شدند.


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن بیان تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب