دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1396 - 12:41

پسر شیشه‌ای پدرش را کشت/ قاتل با پای خود به آگاهی رفت

پسر جوانی که در حین مصرف مواد مخدر شیشه با پدرش درگیر و او را به قتل می‌رساند، صبح امروز با مراجعه به پلیس آگاهی خودش را تسلیم کرد.
کد خبر : 175668

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 09:15 چهارم اردیبهشت امسال، یک فقره فوت مشکوک از بیمارستان الغدیر به کلانتری 136 فرجام اعلام شد. برابر گزارش تیم پزشکی بیمارستان، فردی به نام "علیرضا . ط" ( 56 ساله ) که از ناحیه سینه و پشت سر، به علت اصابت ضربات جسم تیز مجروح و توسط اعضای خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده بود، با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت جراحات، در بیمارستان فوت کرده است.


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


همسر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من با پسر کوچکم در طبقه همکف خواب بودیم که ناگهان از طبقه اول سر و صدای درگیری شنیدیم. پسرم را صدا کردم به طبقه بالا برویم که دیدم پسر بزرگترم به نام رضا ( 23 ساله ) خانه نیست و شوهرم روی پتوی خونی افتاده است.



پسر کوچکتر مقتول ( 17 ساله ) نیز با تایید اظهارات مادرش به کارآگاهان گفت: من به همراه مادرم در طبقه پائین ( همکف ) خواب بودیم؛ از سر و صدای درگیری پدر و برادرم، از خواب بیدار شدیم، به طبقه بالا که رفتیم، دیدیم پدرم خون آلود، روی پتویش افتاده و برادرم نیز از منزل متواری شده است.


همزمان با آغاز تحقیقات جهت دستگیری رضا که پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود ، کارآگاهان با ارئه مشاوره و آموزش‌های لازم پلیسی، از اعضای خانواده مقتول درخواست همکاری کردند تا در صورت امکان نسبت به معرفی رضا به پلیس آگاهی اقدام کنند.


ساعت 7 دهم اردیبهشت ماه رضا به همراه برادر کوچک خود و دامادشان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسلیم کرد.


رضا در خصوص درگیری منجر به قتل پدرش به کارآگاهان گفت: مدت دو سال است که به مصرف شیشه اعتیاد دارم . روز حادثه، در حال کشیدن شیشه بودم که ناگهان پدرم بالای سرم آمد، ابتدا با صحبت قصد نصیحت مرا داشت اما من بدون توجه به حرف‌هایش، کار خودم را می‌کردم و همین موضوع باعث درگیری لفظی من و پدرم شد. ناگهان پدرم در حالی‌که بسیار عصبانی شده بود، با یک چاقو به سمت آمد. پس از گرفتن چاقو ، چند ضربه به سمت او پرتاب کردم؛ زمانی‌که پدرم روی زمین افتاد ، من نیز از شدت ترس از خانه خارج شده و بلافاصله برای مخفی شدن، نزد دوستانم رفتم تا نهایتا امروز خودم را به پلیس معرفی کردم .


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته