دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 10:56
دکتر میرزاده در جلسه معارفه معاون جدید علوم پزشکی:

دکتر لاریجانی کماکان محور تحولات حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است/ ارتباط بین مهندسی و علوم پزشکی تقویت شود

مراسم تکریم معاون سابق و معارفه معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر باقر لاریجانی، قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.
کد خبر : 14183

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده طی مراسمی از زحمات دکتر علیرضا مصداقی‌نیا قدردانی و دکتر سیدعلی ابطحی را به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد.


میرزاده در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اینکه در جمع استادان و مدیران فرهیحته حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است، از زحمات دکتر لاریجانی که در صدر مدیران حوزه علوم پزشکی دانشگاه قرار دارد و از دانشمندان بزرگ و مدیران طراز اول کشور محسوب می‌شود، تشکر و قدردانی کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر لاریجانی در حوزه علوم پزشکی با موافقت خود ایشان ادامه پیدا می‌کند.


وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر رو به توسعه است و از این رو نیاز به مردانی دارد که اهل علم و عمل باشند، اظهار داشت: خوشبختانه دکتر لاریجانی از جمله این افراد است و مایه افتخار کشور و دانشگاه آزاد اسلامی است که از حضور چنین فردی برخوردار باشند.


میرزاده افزود: در حال حاضر ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با دولت به طور عام و با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به طور خاص دارای هماهنگی، همدلی و همزبانی بی‌نظیری است.


وی با بیان اینکه این موضوع یک فرصت خوب برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: ما باید بتوانیم از این فرصت برای توسعه دانشگاه در حوزه پزشکی بهره برداری لازم را انجام دهیم.



میرزاده با بیان اینکه در ادامه فعالیت‌های قبلی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر عبدالله جاسبی و دکتر سیدحسین یحیوی در حوزه علوم پزشکی امروز شاهد موفقیت‌های بزرگی در این زمینه هستیم، اظهار داشت: دکتر لاریجانی و همکارانش در امتداد آن بستر موفق شدند ساختارها و برنامه های جدیدی را برای توسعه حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کنند.








در حال حاضر ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با دولت به طور عام و با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به طور خاص دارای یک هماهنگی، همدلی و همزبانی بی‌نظیری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: زیر بنایی که دکتر لاریجانی در 18 ماه گذشته در دانشگاه ایجاد کرد قابل توجه و باارزش است و حضور و ارتباط مستمر وی در دانشگاه آزاد اسلامی زمینه را برای پیشبرد اهداف دانشگاه فراهم کند.


وی در این مراسم با بیان اینکه در 18 ماه گذشته تحولات بزرگی در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است، از زحمات دکتر مصداقی‌نیا که یک دانشمند و مدیر توانمند است، تشکر و قدردانی کرد.


باید در دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط بین مهندسی و علوم پزشکی تقویت شود


وی خاطرنشان کرد: دکتر مصداقی‌نیا در زمان فعالیت خود در دانشگاه آزاداسلامی با متانت و جدیت تمام امور مربوط به حوزه خود را پیش برد و در واقع وی فردی کاملا عمل گراست.


میرزاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید در دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط بین مهندسی و علوم پزشکی تقویت شود، گفت: رشته های جدیدی که مرتبط با رشته علوم پزشکی هستند باید در دانشگاه ایجاد شود.


وی از مدیران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرد که یک جلسه هماهنگی بین حوزه پزشکی و مدیران غیر پزشکی سازمان مرکزی به منظور برقراری همگرایی بیشتر این حوزه ها برگزار شود.


توسعه حوزه علوم پزشکی سرلوحه کار دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری


میرزاده با اشاره به بودجه هزار میلیارد تومانی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: توسعه حوزه علوم پزشکی سرلوحه کار دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری قرار دارد.


او با معرفی دکتر ابطحی به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که وی در انجام امور محوله موفق باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته