دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هیات هلندی برای سرمایه‌گذاری در بنادر عازم تهران می‌شوند

وزیرزیرساخت و محیط زیست هلند از ۲۳ تا ۲۸ اکتبر (۲ تا ۷ آبان ۱۳۹۵) به ایران سفر خواهد کرد تا به همراهی هیات از شرکت‎های هلندی فرصت‎های اقتصادی موجود در ایران به ویژه در توسعه بنادر و فناوری‌های دریایی را بررسی کند.
کد خبر : 127732

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این سفر ملانی شولتز، وزیر زیرساخت و محیط زیست هلند، با وزیران ایرانی دیدار می کند و هیات همراهش نیز با شرکت های همتای خود ملاقات‎هایی خواهند داشت. این هیات هلندی بر اساس برنامه سفری نیز به بندرعباس خواهند داشت.


ایران قصد دارد در سال‎های آتی سرمایه گذاری زیادی برای توسعه بنادر خود شامل بندر چابهار، نزدیک مرز پاکستان، و بندر عباس انجام دهد.


شولتز گفت: پس از اینکه برای نزدیک به یک دهه درهای ایران به روی شرکت‎های غربی بسته بود، اکنون به دانش و محصولاتی که هلند در آنها کیفیت بالایی ارائه میکند، نیاز دارد.


وی افزود: شرکت های هلندی در رابطه با بنادر و لجستیک بندری فرصت های زیادی برای فعالیت در ایران دارند.


شرکت های بندری و دریایی هلندی که در این سفر ملانی شولتز راه همراهی می کنند شامل BAM International، Damen Shipyards، بندر روتردام، Royal Boskalis Westminister، Royal IHC، STC Groep، Van Oord، و Wittenveen Bos هستند.


مارین تایمز گزارش داده است که دولت هلند پس از توافق هسته ای ایران و برداشته شدن تحریم‎ها علیه این کشور سعی می‎کند تا ارتباط اقتصادی خود را با ایران تقویت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته