دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1395 - 10:44

تولید 220 میلیون متر مکعب گاز در شرکت زاگرس جنوبی

سید ابوالحسن محمدی، مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: 220 میلیون متر مکعب گاز در روز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تولید می‌شود که معادل یک میلیون و سیصد هزار بشکه نفت خام است و نشان‌دهنده ارزش حرارتی گاز تولید شده در این شرکت است.
کد خبر : 114916

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، محمدی طی بازدید خبرنگاران از منطقه آغار و دالان، مدیدریت علمی و برنامه محوری را از اولویت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی تولید و برنامه‌ریزی تعمیرات به شکل همزمان در دستور کار قرار دارد، به این صورت که در تابستان کلیه تعمیرات لازم در شرکت انجام می‌شود تا در فصول سرد سال از توقف تولید جلوگیری شود.


محمدی با اشاره به صعب‌العبور بودن مناطق و پراکندگی میادین گفت: کار در این مناطق بسیار سخت است و به همین دلیل بحث سرمایه انسانی بسیار مورد توجه است که بر اساس آن مدیریت یکپارچه و شایسته‌سالاری را مورد تمرکز قرار دادیم.


وی ادامه داد: گارگروه تعامل با شرکت های دانش بنیان و ایجاد کارگاه های مرکزی شکل گرفت تا بتوانیم جلوی توقف تولید حتی برای یک روز را هم بگیریم.


مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: در ایستگاه تقویت فشار گاز نار با استفاده از تولید شرکت‌های داخلی توانستیم به توانایی تعمیر توربوژنراتورهای «های تک» برسیم.


محمدی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های گسترده‌ای داشتیم و با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی توانستیم نیاز به کالا را رفع کنیم و استمرار تولید داشته باشیم.


وی در پایان گفت:برای بومی‌سازی، شرکت‌های داخلی شناسایی شدند. به طور مثال در اداره خدمات فنی چاه‌های زاگرس جنوبی، قطعاتی ساخته شد که ما را از وابستگی نجات داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته