دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 13:08
رئیس سازمان امداد و نجات به آنا خبر داد

ادامه امداد رسانی در توفان شن سیستان و بلوچستان/ سیل و آبگرفتگی در 2 استان شمالی

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در دو استان گلستان و گیلان، گفت: به بیش از 2790 نفر به دلیل وقوع طوفان شن در هیرمند و زابل امدادرسانی شد.
کد خبر : 110680

ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی در توفان شن سیستان اظهار کرد: شهرستان‌های هیرمند و زابل همچنان درگیر این حادثه بوده و امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد، تاکنون 5 روستا در مناطق حادثه‌دیده امدادرسانی شده و 2790 نفر تحت پوشش خدمات امدادی قرار گرفتند.


وی افزود: تعداد زیادی ماسک و بسته غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است و هم اکنون بیش از 10 تیم امدادی مشغول امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.


چرخساز در مورد سیل و ‌آب‌گرفتگی طی 48 ساعت گذشته در کشور،‌ گفت: دو استان گلستان و گیلان در این مدت متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده که 5 شهرستان مینودشت، علی‌آباد، تالش، هومن و آستارا نیز درگیر هستند.


وی با بیان اینکه 9 شهر و روستا در 2 استان گلستان و گیلان توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند، اضافه کرد: بیش از 28 واحد مسکونی توسط 15 تیم عملیاتی از آب تخلیه شده و 2 مصدوم نیز توسط نیروهای هلال‌احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته