دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 17:17

دانشجوی واحد رودهن قهرمان مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه شد

نادر رخشا دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و فرزند یکی از اعضای هیات علمی این واحد، مدال طلای مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه را کسب کرد.
کد خبر : 110470

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رخشا با شرکت در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه توانست رکورد دو حرکت پرس سینه و ددلیفت را بشکند و مدال طلای جهان را کسب کند.


این مسابقات که مردادماه و در شهر کورسک روسیه برگزار شد، ورزشکارانی از 18 کشور جهان حضور داشتند و نادر رخشا که با کمترین امکانات ممکن و با مربی‌گری محمد عمرانی در رده سنی نوجوانان در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد، موفق به کسب عنوان قهرمانی در رده وزنی 100 کیلوگرم شد.


محمد عمرانی مربی این دانشجوی قهرمان کشورمان، با توجه به سطح بسیار بالای این مسابقات و انجام آزمایش دوپینگ از ورزشکاران کشورهای مختلف، گفت: «آزمایش دوپینگ از نادر به عمل آمد و به لطف خدا و با همت و تلاش فراوان توانست این مقام را که ماه‌ها برای آن زحمت کشیده بود به دست آورد.»


رخشا با قدردانی از زحمات مربی خود، قهرمانی در این مسابقات را مدیون لطف و رحمت خدای متعال دانست و گفت: «دست پدر و مادر عزیزم را میبوسم و قدردان زحمت‌ها و محبت‌هایشان هستم.»


این دانشجوی واحد رودهن فرزند فریده دکانه‌ای‌فر عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب