دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عشق رانندگی، انگیزه‌ای برای اخاذی در واتس آپ

زن میانسال، وقتی دید همسرش برای او ماشین خریداری نمی‌کند، تصمیم گرفت با اخاذی از او خودرویی برای خود تهیه کند. او با انتشار مدارک و اسناد خصوصی همسرش در واتس آپ نقشه اخاذی‌اش را اجرا کرد.
کد خبر : 100640

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی پیش مردی میانسالی به پلیس فتا رفت و از اخاذی فردی ناشناس در واتس آپ خبر داد. مرد میانسال که مسئول یکی از بخش‌های ‌اداره‌ای دولتی در شیراز بود به افسر پرونده‌اش گفت: مدتی است که فردی با انتشار ‌ اسناد و اطلاعات محرمانه کاری‌ام در فضای واتس آپ از من اخاذی کرده و من را وادار کرد تا 20 میلیون تومان پول به حسابش واریز کنم.


به دنبال شکایت مرد میانسال،‌ در این رابطه پرونده تشکیل و با توجه به حساسیت موضوع، این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت. در ادامه بررسی‌ها شاکی مدعی بود که یکی از همکارانش نقشه اخاذی را اجرا کرده است.


کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های فنی و تخصصی خود متهم اصلی را شناسایی و جهت تکمیل پرونده به این پلیس احضار کردند.


متهم این پرونده کسی نبود جز همسر شاکی که ابتدا منکر ماجرا بود اما زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مدتی است که از همسرم درخواست خودرو می‌کنم، اما او با وجود آنکه وضع مالی خوبی دارد، از خرید خودرو ممانعت می‌کند. من که علاقه زیادی به رانندگی دارم،‌تصمیم گرفتم با اخاذی از شوهرم برای خودم خودرویی بخرم تا به آرزویم برسم.


وی ادامه داد: برای اجرای نقشه‌ام، زمانی که همسرم در خانه در حال استراحت بود به سراغ کیفش رفتم و از اسناد و مدارک محرمانه کاری او عکس گرفتم و بعد از آن شروع به تهدید همسرم کردم.


سرهنگ سید موسی حسینی، رئیس پلیس فتل استان فارس با اعلام این خبر گفت: افرادی که دچار اخاذی می‌شوند نباید به هیچ عنوان ‌مبالغی را به این افراد پرداخت کنند و قربانیان می‌بایست هرچه سریعتر به پلیس فتا مراجعه کنند. چرا که پرونده‌های پیشین نشان داده افرادی که وجهی را به سوء استفاده کنندگان پرداخت می‌کنند نه تنها مشکلشان حل نشده بلکه فرد اخاذ به دفعات درخواست مبلغ بالاتری می‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخاذی عشق ماشین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته