«طرح تجمیع» ساختمان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی احیا شد
دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: ساختمان آموزشی شماره یک در پردیس شهید رضایینژاد به عنوان نخستین پروژه طرح تجمیع دانشگاه در ۸ طبقه و با زیربنای حدود ۲۰ هزار مترمربع در حال ساخت است و تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی رسیده است.
به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: ساختمان آموزشی شماره یک در پردیس شهید رضایی نژاد به عنوان اولین ساختمان از مجموعه ساختمانهای طرح تجمیع دانشگاه، در ۸ طبقه و با زیربنای حدود ۲۰ هزار مترمربع در حال احداث است.
بر اساس گزارش ارائهشده در بازدید رئیس و مسئولان دانشگاه، پیشرفت فیزیکی پروژه حدود ۵۰ درصد بوده و هماکنون در مرحله اجرای زیرساختهای تاسیساتی و نازککاری قرار دارد.
این پروژه که پس از وقفه ی ناشی از جنگ تحمیلی سوم متوقف شده بود، با رفع موانع مالی، مجدداً فعال شده و در مسیر تکمیل قرار گرفته است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نظر سنجی
آیا سرفصل های درسی در مدارس و دانشگاهها نیاز به بازنگری دارد؟
لینکستان
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس