دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تردید ستاره سابق ژرمن‌ها در موفقیت آتزوری‌ها

میشاییل بالاک، هافبک سابق تیم ملی آلمان شک دارد که تیم ملی ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو در برابر آلمان، قادر باشد نمایش خود برابر اسپانیا را تکرار کند.
کد خبر : 97976

به گزارش گروه ورزشی آنا، «میشاییل بالاک» انتظار دارد که پیشروی آتزوری تا یک چهارم نهایی یورو 2016 به دست تیم ملی کشورش متوقف شود.


بالاک از نمایش ایتالیا برابر اسپانیا متاثر شده است. ایتالیا با دو گل «جورجیو کیه لینی» و «گرازیانو پله» موفق شد لاروخا را از دور یورو کنار بزند با این حال اما او شک دارد که شاگردان «آنتونیو کونته» بتوانند دومین نمایش قدرتمندانه خود را به همان بزرگی برابر قهرمان جهان اجرا کنند.


بالاک به سایت یوفا گفته است:«من شک دارم که ایتالیا باز هم قادر باشد همان بازی خیره کننده خود را تکرار کند. من باور دارم که آلمان می برد.»


به رغم باور بالاک تاریخ به نفع ژرمن‌ها نیست. خصوصا در مرحله یک چهارم نهایی. دو تیم ایتالیا و آلمان هشت بار در یورو با یکدیگر برخورد کرده اند و ژرمن ها هرگز طعم پیروزی را نچشیده‌اند. این دو تیم چهار سال پیش در همین مرحله با هم بازی کردند و دو گل ماریو بالوتلی باعث شد آتزوری 2-1 پیروزی شود و راهی نیمه نهایی شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: یورو فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته