دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1394 - 19:16

دانشگاه آزاد واحد زنجان میزبان بیش از 1000 مسافر دانشگاهی در نوروز

مسئول ستاد اسکان مسافران نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: بیش از یک هزار نفر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی میهمان این واحد دانشگاهی هستند.
کد خبر : 9728

به گزارش خبرنگار آنا، مسعود رضا فیاضی افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان مرکزی و تاکید مسئولان سازمان مرکزی در خصوص تامین شرایط و امکانات رفاهی لازم جهت اسکان همکاران اداری و اعضای هیات علمی مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی، ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در واحد زنجان تشکیل شد.


وی گفت: از زمان تشکیل ستاد درخواست های ثبت نام از متقاضیان اسکان از واحد ها و مراکز و سازمان مرکزی تا پایان اسفند بیش از 1000 نفر درخواست اقامت در واحد زنجان داشته اند و با توجه به ظرفیت های واحد زنجان برای اسکان و اقامت با این تعداد موافقت شده است.


وی ادامه داد: با توجه به نظر مساعد ریاست واحد زنجان، علاوه بر امکان اقامت میهمانان گرامی در خوابگاه حضرت معصومه (س) با توجه به افزایش تعداد میهمانان در سال جاری امکان اقامت و اسکان در مجموعه استادسرای واحد زنجان نیز میسر شد.


مسئول ستاد اسکان میهمانان نوروزی واحد زنجان گفت: خوابگاه حضرت معصومه (س) از مجموعه های اقامتی مجهز و مطلوب استان زنجان و واحد های دانشگاهی کشور است که دارای امکانات رفاهی و اقامتی مناسب است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با جمعیتی بیش از 55 هزار دانشجو و فارغ التحصیل بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان زنجان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته