دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1394 - 13:45

تقدیر معاون شهردار تهران از پرسنل بهشت زهرا/ بهشت زهرا از 25 تیر 49 تا امروز هیچ روزی تعطیل نشده است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در اولین روز سال جدید با حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) با آنان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر : 9626

به گزارش گروه اجتماعی آنا، مجتبی عبدالهی با حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه پرسنل عروجیان، تطهیر،خاکسپاری و پایانه آمبولانس‌های این سازمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این قشر زحمتکش و تبریک سال جدید و نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری با نام سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» و عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروز مفتخرم که در اولین روز کاری سال 94 به دیدار شما عزیزان می آیم تا تشکری از زحمات و تلاش های گسترده شما داشته باشم چرا که شما نه تنها همدرد تالمات شهروندان تهرانی هستید بلکه خادم 30 هزار شهید گلگون کفن و 4 هزار شهید گمنام هستید و سازمان بهشت زهرا(س) یکی از سازمان های منحصر به فرد و ویژه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است.


وی با اشاره به این که پرسنل یهشت زهرا(س)حتی در اعیاد، ایام تعطیل، سال تحویل و.. مشغول خدمات رسانی هستید و حضور من در اولین روز «بهار فاطمی» برای قدردانی از گوشه ای از زحمات شما می باشد، اظهار کرد: فعالیت های این سازمان تعطیل بردار نیست و ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.


عبدالهی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: این سازمان یکی از سازمان های پرمشغله و پر کار مجموعه شهرداری تهران است.


وی هدف از برگزاری این مراسم را تکریم پرسنل خدوم این سازمان دانست و افزود: معتقدیم که در وهله اول باید با تکریم پرسنل زحمتکش به مشکلات آنان تا آنجا که در توانمان است و در چارچوب قوانین و مقررات است، رسیدگی کنیم.


معاون شهردار تهران تصریح کرد: ما خودمان را خادمین شما عزیزان می دانیم و دست شما عزیزان زحمتکش، بی ریا و مخلص که با خلوص نیت با صفای دل با پاکی دل به مردم شهید پرورمان در تهران خدمت می کنید را می بوسیم و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را برای شما عزیزان از خداوند متعال خواستاریم.


وی افزود: امیدواریم با همدلی، صمیمیت، تعامل و همکاری که به هر حال در مجموعه مدیریت و مجموعه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.


توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام(ره) نیز در این مراسم گفت: با توجه به این که سازمان بهشت زهرا(س) سازمانی تعطیل بردار نیست و این سازمان از 25 تیرماه سال 49 که افتتاح شده است تا به امروز تعطیل نشده است و حتی در نیمه های شب، اعیاد و مناسبت های ویژه و تعطیل کشور مشغول خدمات رسانی هستند و حضور ما در این مکان به جهت قدردانی از گوشه ای از تلاش های این عزیزان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته