18:09 17 / 11 /1403
پادکست سیگما؛ اپیزود سوم

برای دریافت نسخه خود ما را فالو کنید!

برای دریافت نسخه خود ما را فالو کنید!
برنامه‌های رادیو تلویزیونی و ستون‌های پاسخگویی به پرسش‌های بیماران در جراید اولین سکوهایی بودند که برخی پزشکان برای کسب شهرت در میان بیماران از آن‌ها استفاده کردند، اما با ظهور فضای مجازی و پدیده بازاریابی محتوا، برخی پزشکان مرزهای قبلی را شکستند.

پزشکان و افراد متخصص در حوزه درمان نیز جزء شاخصی از این گروه هستند که چنانچه، امروزه شاهد هستیم در تخصص‌های گوناگون از جمله زیبایی، روانشناسی، جراحی و... صفحات بعضاً باشکوهی در فضای مجازی دارند که اغلب هم توسط فرد دیگری یا ادمین، اداره می‌شود. اصطلاحی جالب که درباره این دسته از پزشکان به‌کار می‌رود «جماعت دوربین‌به‌دست» است که جنس فعالیت و استمراری که حضور در فضای مجازی می‌طلبد آن‌ها را به ثبت لحظه به لحظه از حضور مراجعه‌کنندگان‌شان، مراحل درمان بیماران و در بعضی موارد حتی بازنمایی (Life Style) یا «سبک زندگی‌شان» و توصیه‌هایی از جنس یک فرضیه بارها و بارها آزمون و خطا شده به فوج انبوهی از مردمی که در اصطلاح «فالوور» آن‌ها هستند؛ مُجاب می‌کند. خیلی کم پیش‌ می‌آید با مخاطبی مواجه باشیم که سواد رسانه بداند یا به عبارت بهتر توانایی تشخیص درست را از غلط در نبوه اطلاعاتی که روز تا شب در رسانه به خورد او می‌‌دهند را داشته باشد. 

«معرفی مهمان اپیزود سوم پادکست سیگما»

در اپیزود سوم از پادکست سیگما، به سراغ سوژه‌ای رفته‌ایم که احتمالا دغدغه‌ی چندگروه باشد؛ جامعه‌شناسان، اهالی رسانه، قشر پزشکان و البته مردم جامعه که همه در زیبا و نازیبای ماجرا سهیم هستند. اپیزود سوم سیگما، میزبان «علیرضا پاکدهی»، استاد و مدرس علوم ارتباطات و رسانه در دانشگاه علامه طباطبایی تهران است.

برای دریافت نسخه خود ما را فالو کنید





به سایر قسمتهای پادکست سیگما گوش کنید:
قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم | قسمت پنجم
 

 

 

سلب مسئولیت:

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه‌شده توسط مهمانان این پادکست، تحلیل و نظر شخصی آن‌هاست و لزوماً بازتاب‌دهنده سیاست‌ها و مواضع خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، میزبان یا سایر عوامل این پادکست نیست. خبرگزاری آنا این گفتگوها را در راستای ایجاد تکثر گفتمانی و فضای تبادل اندیشه در جامعه منتشر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر