دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 10:55
در گفت‌وگو با آنا

کاپیتان استقلال خوزستان: اگر پول برای من مهم بود به پیشنهادهای دیگر جواب مثبت می‌دادم/ در فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مدافع ملی‌پوش استقلال خوزستان گفت: تیم‌های استقلال تهران، سپاهان و فولاد از جمله تیم هایی بودند که به من پیشنهاد دادند ولی من ترجیح دادم در استقلال خوزستان بمانم.
کد خبر : 94666

محمد طیبی کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت خودش بعد از تعطیل شدن اردوی تیم ملی گفت: «بعد از اتمام مسابقات لیگ، به اردوی تیم ملی دعوت شدیم و بعد از پایان اردوی تیم ملی با نظر کی‌روش کلیه ملی‌پوشان باید 10 روز را استراحت می‌کردند و به نظر من تصمیم کی‌روش در این زمینه درست بود چون بازیکنان ملی‌پوش برای حضور در تمرینات و شروع فصل بعد نیاز به استراحت داشتند تا بتوانند خودشان را ریکاوری کنند. روز گذشته تعطیلات 12 روزه من تمام شد و امروز از اهواز به کرج می‌روم تا به اردوی استقلال خوزستان در این شهر ملحق شوم.»


کاپیتان استقلال خوزستان در خصوص پیشنهادهایی که از تیم‌های دیگر داشت و ماندنش در استقلال خوزستان بیان کرد: «من از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد داشتم. تیم‌های استقلال تهران، سپاهان و فولاد از جمله تیم هایی بودند که به من پیشنهاد دادند و از نظر مالی هم مبلغ پیشنهادی این تیم‌ها بهتر از استقلال خوزستان بود اما من در مرحله اول بخاطر تعصبم به استقلال خوزستان و همچنین کمک به سرمربی جدید تیم ترجیح دادم که قراردادم را تمدید کنم.»


طیبی در رابطه با مبلغ قراردادش در فصل آتی با استقلال خوزستان افزود: «من هیچ وقت فکرم را روی مسائل مالی نمی‌گذارم البته پول برای هر بازیکنی مهم است اما من اعتقاد دارم که یک بازیکن اول باید تعصبش به باشگاه‌اش را ثابت کند و بعد در مورد مسائل مالی صحبت کند. در این فصل هم اصلا برای مسائل مالی با مدیران استقلال خوزستان صحبت نکردم و اگر پول برای من مهم بود به پیشنهادهای دیگر جواب مثبت می‌دادم.»


وی در مورد وضعیت استقلال خوزستان در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: «استقلال خوزستان در این فصل مهره‌های خوبی را از دست داد اما بازیکنان خوبی هم جایگزین خروجی‌ها شدند. عزت پورقاز به عنوان یک مدافع ملی‌پوش جایگزین موسی کولیبالی شد همچنین قرار است یک دروازه‌بان برزیلی دیگر جای «ده خسوس» را پر کند. قطعا ما برای فصل بعد هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و تیم بهتری نسبت به فصل گذشته می‌شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب