دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی
دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و اداره‌کل ورزش و جوانان این استان تفاهم‌نامه امضا کردند.
کد خبر : 938008

به گزارش خبرنگار آنا، اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امروزه با توجه به اینکه فعالیت بدنی و ورزش به‌عنوان یک پدیده مهم اجتماعی که اثرات مثبت و چشمگیری در توسعه همه‌جانبه اجتماع دارد، برای افزایش سلامتی و شادابی جامعه و کاهش بیماری‌های جسمانی و روحی این موضوع باید مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه سرمایه‌گذاری شود.

تفاهم‌نامه اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی درراستای توسعه سلامتی، نشاط و شادابی دانشجویان که تضمین‌کننده سلامت روحی و روانی جامعه و آینده بوده و ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ایجاد زمینه همکاری و هماهنگی بیشتر درباره فعالیت‌های ورزشی امور جوانان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

تفاهم‌نامه اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با موضوع اجرای برنامه‌های مشترک برای افزایش فعالیت بدنی و بهبود سبک زندگی بین جوانان و دانشجویان از طریق آموزش، تبلیغ و ترویج فعالیت بدنی موضع به نمایندگی حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به مدت سه سال امضا شد.

گسترش فرهنگ ورزش در میان جوانان برای نیل به جامعه‌ای سالم و تندرست و ایجاد نسلی شاداب، افزایش جامعه تحت پوشش فعالیت‌های ورزشی و تشویق برای حفظ سلامتی ازطریق مشارکت فعال در ورزش و کوشش برای ارتقای سطح علمی و تجربی انجمن‌های ورزشی و مربیان و کارشناسان از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی کوتاه‌مدت از اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب