دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 09:13

دوستی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پرند شد

دوستی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پرند شد
بهروز دوستی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند- رباط کریم معرفی شد.
کد خبر : 937219

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند- رباط کریم با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از تلاش سیدرضا موسوی‌نیا، بهروز دوستی به‌عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: از  بهروز دوستی به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند انتظار داریم با مودت و همکاری با مسئولان شهری همان‌گونه که سیدرضا موسوی‌نیا رئیس سابق این واحد دانشگاهی این رویه را شکل داد با همین رویه کار را جلو ببرند.

وی افزود: شهر پرند منطقه‌ای جوان است که با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب، فرصت‌های ارائه خدمات آموزشی، اجتماعی و صنعتی بسیار بالایی دارد. 

دوستی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پرند شد

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی چند سال اخیر تحولات جدی را در خود داشت به شکلی که دیگر این دانشگاه صرفاً دانشگاهی نیست که مأموریت آموزش را عهده‌دار باشد و بر اساس سند تحول و مأموریت‌هایی که برایش تعریف‌شده علاوه بر مسئولیت اجتماعی و آموزشی که دارد دانشگاه جامعه پرداز و محل حل مسئله است. به این معنی که مکلفیم در جامعه در صنعت حضور داشته باشیم و خدماتی را نه فقط در سطح آموزشی؛ بلکه در حل مسئله در کنار جامعه و صنعت داشته باشیم.

عطارزاده عنوان کرد: دانشگاه نهاد نوآوری و خلاقیت است و زمانی موفق خواهیم بود که بتوانیم نقش نهاد علمی و پژوهشی و نوآوری و فناوری خود را به جامعه بروز دهیم به عبارت بهتر دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال اثربخشی اجتماعی خود است. از مسئولان شهری تقاضا می‌کنم که با توجه به رویکرد این دانشگاه برای نوآوری و تحول و آموزشی جامعه‌ای که داریم در آن زندگی می‌کنیم همکاری ویژه‌ای داشته باشند. در نتیجه این همکاری یک همکاری دوطرفه خواهد بود.

سیدرضا موسوی‌نیا رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های موجود در این واحد دانشگاهی در آینده‌ای نزدیک به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین واحد‌های دانشگاهی استان تهران تبدیل شود و این امر نیز در صورت ادامه راه قطعاً محقق خواهد شد.

دوستی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پرند شد

دانشگاه آزاد پرند باید بین‌المللی شود

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند هم گفت: پرند شهر فرصت‌هاست و در عین حال تهدید‌هایی نیز دارد. یعنی عوامل درونی و عوامل بیرونی بسیار قابل توجه بوده، باید کار کنیم و وقت بسیاری بگذاریم. این واحد دانشگاهی با همت همکاران باید بین‌المللی شود ملاک ارزیابی آنان نیز پایش کمی برنامه است. یکی از مأموریت‌های انسجام همدلی بوده و اینکه هرکسی با توجه به توانمندی‌هایش در جای خودش قرار بگیرد.

 بهروز دوستی اضافه کرد: همه با هم باید برای حل مشکلات تلاش کنیم. دانشگاه یک ید واحد است، همه به هم مرتبط هستند و فکر باید فکر شبکه‌ای و تشکیلاتی باشد.

دوستی پیش از این مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد بود و معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی و نمایندگی رئیس  دانشگاه در تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را هم در کارنامه دارد.

به گزارش آنا، سیدرضا موسوی‌نیا رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند هم با حکم رئیس دانشگاه آزاد سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب