دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1403 - 13:36
با صدور احکام جداگانه؛

مسئولان سرای نوآوری و فناوری برج قریب تغییر کردند

مسئولان سرای نوآوری و فناوری برج قریب تغییر کردند
سرپرست و معاون اجرایی سرای نوآوری و فناوری برج قریب با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس منصوب شدند.
کد خبر : 934818

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید سرای نوآوری و فناوری برج قریب وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار و با قدردانی از تلاش محمود احمدی‌شریف با صدور حکمی از سوی حامد افشاری رئیس این واحد دانشگاهی هاله حسینی‌پور تمشیت سرای نوآوری و فناوری برج قریب را بر عهده گرفت.

در این نشست با تجلیل از تلاش‌های زهرا مهربان، زهره خواجه‌وند هم به‌عنوان معاون اجرایی سرای نوآوری و فناوری برج قریب منصوب شد.

در متن حکم تمشیت افشاری خطاب به حسینی‌پور آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص سرکار عالی به‌موجب این حکم، تمشیت سرای فناوری و نوآوری برج قریب به شما محول می‌شود. انتظار می‌رود از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با جلب همکاری همه استادان، کارکنان، دانشجویان و جامعه همه تلاش خود را برای تحقق سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی به کار گیرید. توفیق روزافزون سرکار عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، از خداوند متعال خواستارم.

در متن حکم انتصاب زهره خواجه‌وند نیز بیان شده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص سرکار عالی، به‌موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت اجرایی سرای فناوری و نوآوری برج قریب منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با جلب همکاری همه استادان، کارکنان، دانشجویان و جامعه، همه تلاش خود را برای تحقق سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی به کار گیرید. توفیق روزافزون سرکار عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش آنا، در این جلسه حامد افشاری با اهدای لوح سپاس و هدیه از تلاش محمود احمدی شریف سرپرست سرا و زهرا مهربان معاون اجرایی سرا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب