دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1403 - 13:11

حضور فناورانه دانشگاه آزاد شاهین‌شهر در نمایشگاه ملی نفت و گاز

حضور فناورانه دانشگاه آزاد شاهین‌شهر در نمایشگاه ملی نفت و گاز
مدیرعامل یک شرکت فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: این شرکت در سومین نمایشگاه ملی نفت و گاز اصفهان با ارائه نوعی پمپ مورد نیاز صنایع نفت حضور فناورانه داشت.
کد خبر : 936966

علی ابراهیمی، مدیرعامل یک شرکت فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان از تجربه حضور در مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این شرکت در سومین نمایشگاه ملی نفت و گاز اصفهان با ارائه نوعی پمپ مورد نیاز صنایع نفت که با حداقل ارزبری و کاملاً مشابه با مدل خارجی طراحی و ساخته شده حضور فناورانه داشت.

تولید قطعات شرکت‌های خودروسازی در دانشگاه آزاد شاهین‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر نیز با اشاره به استقرار چندماهه این شرکت در این واحد دانشگاهی گفت: بخشی از خط تولید قطعات این شرکت در سوله کارگاهی واحد شاهین‌شهر فعال است و اکنون قطعاتی برای شرکت‌های بزرگ خودروسازی، صنایع دفاع، نفت و پتروشیمی تولید در دانشگاه تولید می‌شود.

حمیدرضا خدایی افزود: حضور درخشان این مجموعه با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در نمایشگاه فن نما نیز از افتخارات بزرگی بود که در هفته‌های گذشته انجام شد.

شرکت دانشگاه آزاد شاهین‌شهر دانش‌بنیان می‌شود

علی قربانی، مسئول مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر هم با اشاره به بازدید مدیرکل تجهیزات و تعمیرات وزارت نفت، مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران و رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت از غرفه این واحد دانشگاهی و شرکت بهینه سازان کهن دیار در سومین نمایشگاه ملی نفت و گاز اصفهان این نمایشگاه را را بسیار موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد و افزود: در حاشیهٔ این نمایشگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با بیان دستاورد‌های دانشگاه در حوزه پتروشیمی و نفت از پیگیری برای قرارگیری این شرکت در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب