دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 17:15
خدائی اعلام کرد؛

گشایش مرکز مشاوره روانشناختی دانشگاه آزاد شاهین‌شهر

گشایش مرکز مشاوره روانشناختی دانشگاه آزاد شاهین‌شهر
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر از گشایش مرکز مشاوره روانشناختی، علوم تغذیه، تربیت‌بدنی، علوم دینی، احکام و هدایت تحصیلی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 911764

حمیدرضا خدائی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که براساس پیگیری‌های معاونت فرهنگی دانشجویی، مرکز مشاوره روانشناختی، علوم تغذیه، تربیت‌بدنی، علوم دینی، احکام و هدایت تحصیلی دانشگاه در محیطی به مساحت ۱۰۰ متر مربع گشایش یافت.

گشایش مرکز مشاوره روانشناختی دانشگاه آزاد شاهین‌شهر

وی عنوان کرد: این بزرگ‌ترین رویداد در حوزه‌ سلامت روان، سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که در دانشگاه اتفاق افتاده و امیدواریم با استفاده از مشاوران و متخصصان کارآمد و توانمند، مهارت زندگی و روحیه امید را در دانشجویان زنده نگه داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، امکانات سخت‌افزاری این مجموعه را خوب ارزیابی کرد و افزود: من و همکارانم متعهد هستیم که علاوه بر ارتقای کیفیت آموزشی، فضای کاربردی گفت‌وگو، تعامل و همدلی را در محیط دانشگاه نهادینه کنیم و مرکز مشاوره دانشگاه نیز با درک چالش‌های رو به افزایش زندگی دانشجویی، درصدد افزایش روحیه‌ تاب‌آوری در دانشجویان است، امیدواریم دانشجویان با درک شرایط و بهره‌گیری از متخصصان به سلامت زندگی خود کمک کنند.

گشایش مرکز مشاوره روانشناختی دانشگاه آزاد شاهین‌شهر

خدائی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه و هویت‌بخشی به دانشجویان خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته