دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1403 - 13:34

تقویت تصمیم‌سازی و اندیشه‌ورزی پویا در رشته‌ علوم ورزشی

تقویت تصمیم‌سازی و اندیشه‌ورزی پویا در رشته‌ علوم ورزشی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر گفت: هدف از تحصیل در رشته‌ علوم ورزشی افزایش نشاط، شادابی، تقویت تصمیم‌سازی و اندیشه‌ورزی پویا است.
کد خبر : 915547

حمیدرضا خدایی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره رشته‌ علوم ورزشی اظهار کرد: این رشته نوپا؛ کارآمد و مهارتی بوده که هدف از تحصیل در این رشته به‌جز فراگیری مهارت؛ افزایش نشاط؛ شادابی و تقویت تصمیم سازی و اندیشه ورزی پویا است.

وی افزود: دانشجویان این رشته؛ دانشجویانی مطالبه گر در زمینه‌ تخصصی رشته‌ خود بوده و الگو و نماد مناسبی برای دانشجویان سایر رشته‌ها برای تحرک و پویایی هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر بیان کرد: به پیشنهاد انجمن‌های دانشجویی مرتبط با گروه تخصصی تربیت بدنی این واحد دانشگاهی، مصوبه‌ شورای فرهنگی دانشجویی دانشگاه و برای احترام به یاد و خاطره‌ رئیس جمهور شهید و همراهان وی یک دوره مسابقات فوتبال به نام «جام شهدای خدمت» در چمن مصنوعی واحد شاهین‌شهر برگزار شد.

خدایی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان نیز با اعزام یک تیم به غنای کیفی این مسابقات افزود، عنوان کرد: در پایان مسابقات با اهدای گواهی شرکت؛ جام قهرمانی؛ لوح و جوایزی همانند کیت لباس ورزشی از دانشجویان شرکت کننده قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته