دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1403 - 16:14

ضرورت تقویت رویکرد علمی در نگاه مدیریت شهری

ضرورت تقویت رویکرد علمی در نگاه مدیریت شهری
ضرورت تقویت رویکرد علمی در مواجهه با مسائل شهری در نشست هم‌افزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و شهردار پیشوا مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر : 936856

به گزارش خبرنگار آنا از ورامین در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و شهردار پیشوا با تبیین نقش مؤلفه‌های علم و فناوری در توسعه و بالندگی شهری بر اتخاذ تصمیمات مناسب با هدف تعامل سازنده دانشگاه و مدیریت شهری تأکید شد.

در این نشست هم‌افزایی که با حضور کیان پهلوان افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا، جمال محمدی شهردار پیشوا به همراه معاونان دو مجموعه برگزار شد بر ضرورت تقویت رویکرد علمی در مواجهه با مسائل شهری تأکید شد.

کیان پهلوان افشاری با تشریح ظرفیت‌های پژوهشگران و استادان متخصص این دانشگاه در حوزه علوم کشاورزی و منابع طبیعی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر و بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، این نهاد علمی مبتنی بر رسالت اجتماعی و نیاز جامعه، از رویکرد صرفاً آموزشی و پژوهشی به یک سازمان علمی پویا و اثربخش اجتماعی تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با اشاره به فعال سازی ظرفیت‌های تولیدی، تحقیقاتی، زراعی و دامپروری این دانشگاه بیان کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و تحقیقاتی در کنار مدیران شهری بایستد.

در این نشست هم‌افزایی مقرر شد دانشگاه در حوزه‌های احیای پارک جنگلی، تصحیح طرح تفصیلی شهر، اجرای طرح پایلوت درختان هوشمند، طرح نامه‌های علمی پژوهشی خود را به شهرداری ارائه داده تا پس از اخذ مصوبات لازم، دانشگاه در حل مسائل شهری، کنشگری علمی و دانشی ایفا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب