دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1403 - 10:40

نقش مؤثر بسیج دانشجویی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

نقش مؤثر بسیج دانشجویی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مؤثر باشد، گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تربیت نیروی فعال تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 936270

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی، جلسه توجیهی و تبیین برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با حضور اعضای شورای مرکزی خواهران و برادران بسیج دانشجویی در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این نشست به نقش و جایگاه بسیج دانشجویی در حل مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها پرداخت و از دانشجویان و استادان به‌عنوان بازوان مهم برای اعتلا و پیشرفت دانشگاه و به تبع آن پیشرفت جامعه نام برد.

علی کریمی درباره جایگاه تشکل‌های دانشجویی و راهنمایی و هدایت آنان برای انجام فعالیت‌ها در ترم جدید از دانشجویان خواست تا درباره برنامه‌های بسیج دانشجویی و اهداف این تشکل همراه و همگام با فرمانده بسیج دانشجویی عمل کنند.

وی، دانشجویان را به برنامه‌ریزی و صبر بیشتر نسبت به مسائل پیش‌ روی تشکل‌ها دعوت کرد و از آنها خواست تا بیشتر به انجام برنامه‌های خلّاقانه و علمی به‌منظور افزایش سطح علمی دانشجویان بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی در دانشگاه‌ها تبیین کرد: بسیج دانشجویی می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مؤثر باشد و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تربیت نیروی فعال تراز انقلاب اسلامی است و بسیج دانشجویی یکی از مهم‌ترین نهاد‌هایی است که می‌تواند در تحقق این هدف منشأ اثر باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه با تمام توان مادی و معنوی خود در مسیر پیشبرد اهداف بسیج دانشجویی حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم به صورت مستمر برنامه‌های تشکل‌ها را تا رسیدن به اهداف موردنظر دنبال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب