دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1403 - 10:41

رشد تحول و کاهش مشکلات آموزشی با به‌کارگیری روش‌های نوین

رشد تحول و کاهش مشکلات آموزشی با به‌کارگیری روش‌های نوین
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: به‌کارگیری روش‌های مدرن و به‌روز آموزش و تربیت بر اساس سرفصل‌های جدید قطعاً منتج به کاهش مشکلات آموزشی و تحول روبه‌پیشرفت آموزشی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر : 931723

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در جلسه هم‌اندیشی استادان هیئت علمی این واحد دانشگاهی با تشریح برنامه‌های مدون علمی، فرهنگی و پژوهشی بر اساس سند تحول و تعالی اظهار کرد: اعضای هیئت علمی همیشه به‌عنوان الگو‌های رفتاری و اخلاقی در دانشگاه نقش بسیار تأثیرگذاری در رشد و تعالی دانشجویان دارند.

به گفته کریمی، به‌کارگیری روش‌های مدرن و به‌روز آموزش و تربیت بر اساس سرفصل‌های جدید قطعاً منتج به کاهش مشکلات آموزشی و تحول روبه‌پیشرفت آموزشی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان ممسنی درباره جایگاه دانشگاه در مسیر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا عنوان کرد: در مسائل آموزشی و پژوهشی قطعاً الهام گرفتن از زندگینامه شهدا حل مشکلات را تسهیل کرده و توسعه و ترقی به ارمغان خواهد داشت؛ بنابراین مزین کردن سال تحصیلی جدید به نام اجلاسیه را به فال نیک گرفته و امیدواریم از خیرات و برکات ویژه این نیمسال تحصیلی برای واحد دانشگاهی بهره‌مند شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با اشاره به جایگاه خوب و مثبت این واحد دانشگاهی در شهرستان‌های ممسنی و رستم بر ارتقای این جایگاه توسط استادان هیئت علمی با توجه به توان علمی آموزشی استادان تأکید کرد.

کریمی ضرورت مشارکت همگانی استادان و کارکنان را برای پیشبرد اهداف دانشگاه و بهبود وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی یادآور شد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی دانشگاه، تربیت نیروی انسانی متعهد برای بخش‌های مختلف کشور است، درباره ارتقای کمی و کیفی دانشگاه با همکاری استادان و کارکنان مطرح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده و با همه توان در خدمت دانشگاه و علم و دانش بود.

به گزارش آنا، در این نشست هم‌اندیشی که با هدف بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های آموزشی و تحصیلی دانشجویان و کمک به رشد دانشگاه از مجاری مختلف و تبلیغات محیطی برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با شنیدن نظر استادان، راهکار‌هایی برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی مطرح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب