دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1403 - 16:01

افشاری: فرهنگ ایثار و شهادت را با زبان جدید برای نسل آینده ترویج کنیم

افشاری: فرهنگ ایثار و شهادت را با زبان جدید برای نسل آینده ترویج کنیم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: در برابر جنگ نرم دشمن و هجمه‌هایی که وجود دارد باید با زبان جدید فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل چهارم و نسل پنجم انقلاب ترویج کنیم.
کد خبر : 935239

به گزارش خبرنگار آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد(شهرقدس، ملارد و صفادشت) در همایش بزرگ شهدای مقاومت که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند تکریم خانواده‌ شهدا یکی از وظایف است خدا را شاکر هستیم که این توفیق حاصل شد امروز میزبان خانواده‌ شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت باشیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ایجاد روحیه انقلابی بین دانشجویان و نسل جوان می‌تواند در برابر هجمه‌ها و در برابر جنگی که اکنون دشمن راه انداخته بسیار مؤثر باشد و در واقع اثر منفی این جنگ را به خودشان برگرداند. امیدواریم که همیشه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم، عملکرد ما به‌گونه‌ای نباشد که شرمنده شهدا باشیم و از طرفی بسیار خرسندیم که میزبان دو شهید گمنام در این دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد (شهرقدس، ملارد و صفادشت) گفت: یادواره شهدا نشان‌دهنده این موضوع است که کار‌های این برنامه‌ها را به دانشجویان بسپاریم  که قطعا بهتر عمل می‌کنند، انگیزه قوی‌تری و قلب پاک‌تری دارند و صادقانه کار می‌کنند.

افشاری بیان کرد: در برابر جنگ نرم دشمن و هجمه‌هایی که وجود دارد با زبان و ادبیات جدید در قالب هنر، موسیقی و سایر هنر‌ها باید به نسل چهارم و نسل پنجم انقلاب که در راستای بیانیه گام دوم رهبری قدم برمی‌دارند به‌گونه‌ای عمل کنیم که با این زبان جدید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم، امیدوارم که خانواده‌ شهدا، خود شهدا و خداوند متعال از ما بپذیرد و گام کوچکی در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت برداریم.

وی مطرح کرد: برای داشتن مدیران در تراز انقلاب اسلامی و جامعه اسلامی نیاز به بصیرت افزایی داریم و دانشگاه مرکز علم و آگاهی است، سعی می‌کنیم که دانشگاه مبدأ تحولات مثبت و متعالی در جامعه باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد (شهرقدس، ملارد و صفادشت) عنوان کرد: اگر دفاع مقدس با موفقیت اداره شد به دلیل اینکه فرد فرد رزمندگان اسلام در مسیر خودسازی و سازندگی رسالت والای انسانی تربیت‌شده و به خودساختگی و تکامل رسیده بودند، گاهی شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان در دفاع مقدس ره صدساله را یک‌شبه رفتند؛ زیرا با چنان اخلاصی رفتند که خداوند متعال نیز عنایت و توجه ویژه‌ای به آنان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب