دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1403 - 10:52

راه‌اندازی مرکز آموزش و نگهداری کودکان اوتیسمی با همکاری علمی دانشگاه آزاد

راه‌اندازی مرکز آموزش و نگهداری کودکان اوتیسمی با همکاری علمی دانشگاه آزاد
مرکز آموزش و نگهداری کودکان اوتیسمی با همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و جمعی از متخصصان روانشناسی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 935127

به گزارش خبرنگار آنا، مرکز آموزش و نگهداری کودکان اوتیسمی با همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، جمعی از متخصصان روانشناسی و فعالان آموزش و نگهداری کودکان اوتیسمی و بهزیستی استان مرکزی راه‌اندازی خواهد شد. در همین راستا همایش «اوتیسم، توانایی و خانواده» با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان بهزیستی شهرستان دلیجان و خیران برگزار شد.

حمیدرضا بهرامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در این همایش اظهار کرد: اهداف و مأموریت‌های دانشگاه از بعد صرفاً آموزش تئوریک خارج‌شده و ابعاد وسیع‌تری به خود گرفته است.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق توانسته‌ایم ارتباط خوبی با صنعت، مؤسسات خیریه، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برقرار کنیم که نتیجه آن تفاهم‌نامه با صنعت، اجرایی شدن آن و همچنین طرح آموزش و نگهداری کودکان اوتیسمی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  گفت: این واحد دانشگاهی آماده همکاری علمی، مهارتی و توان‌افزایی با سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در راستای اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین کمک به منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب