دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1403 - 15:12

ارائه طرح‌های درآمدزای قابل اجرا توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد ساوه

ارائه طرح‌های درآمدزای قابل اجرا توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد ساوه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: طرح‌های درآمدزای قابل اجرا در بخش‌های مختلف باید ارائه شود و در صورت قابل اجرا بودن هر طرح کارکنان ارائه‌کننده از مزایای مادی و معنوی آن برخوردار خواهند شد.
کد خبر : 934449

به گزارش خبرنگار آنا، مجتبی یوسفی‎‌راد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در نشستی با کارکنان این واحد دانشگاهی با تأکید برحمایت جامعه دانشگاهی از اقدام به جای سپاه پاسداران در انجام حمله موشکی به قلب رژیم کودک کش صهیونیستی و تسلیت شهادت فرماندهان حزب‌الله، وضعیت مالی، درآمدها و هزینه‌های این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

وی افزود: طرح‌های درآمدزای قابل اجرا در بخش‌های مختلف باید ارائه شود و در صورت قابل اجرا بودن هر طرح کارکنان ارائه‌کننده از مزایای مادی و معنوی آن برخوردار خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه درآمدهای غیر شهریه‌ای را یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات دانست و عنوان کرد: همه بخش‌های دانشگاه برای جذب دانشجو تلاش کنند تا با افزایش دانشجو بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

یوسفی‎‌راد با اشاره به بخش اعظم مشکلات مالی دانشگاه گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در دو سال گذشته بیش از ۲۲ درصد رشد داشته این واحد دانشگاهی دو سال جزء بهترین دانشگاه‌ها در جذب دانشجو بود که درنتیجه درآمد شهریه‌ای رشد چشمگیری داشته، حال سؤال اینجاست که چرا با این رشد خوب دانشجو باز دربخشی از سال برای پرداخت حقوق با مشکل روبرو هستیم.

وی ادامه داد: کارکنان دانشگاه باید به دو نکته مهم توجه داشته باشند نخست بدهی انباشت شده از سال ۱۳۹۵تاکنون و دوم بدهی ۳۵ میلیاردی به بازنشستگان و بازخریدشده‌ها در این دو سال مالی گذشته؛ بنابراین با عنایت به رشد خوب دانشجو و در صورت ادامه روند خوب جذب وضعیت معیشت قطعاً بهبود خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب