دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جامعه دانشگاهی با ترویج فرهنگ ایثار خدمات آزادگان را جبران کند

جامعه دانشگاهی با ترویج فرهنگ ایثار خدمات آزادگان را جبران کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ابراز امیدواری کرد که جامعه دانشگاهی با ترویج فرهنگ ایثار گوشه‌ای از خدمات ارزشمند آزادگان را جبران کند.
کد خبر : 935045

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس، معاون فرهنگی دانشجویی و تعدادی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با صمصام امیری قلعه رشیدی آزاده جانباز و خانواده این آزاده دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از تمامی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی که با جان فشانی‌های با ارزششان حماسه آفرینی کردند، قدردانی کرد.

ابراهیم رحیمی اظهار کرد: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و وظیفه همگان است که ضمن قدردانی از این عزیزان همواره یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی بدارند.

وی یادآورشد: امنیت کنونی جامعه مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است، امیدوارم جامعه دانشگاهی با ترویج فرهنگ ایثار گوشه‌ای از خدمات ارزشمند این عزیزان را جبران کند.

صمصام امیری قلعه رشیدی آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس هم در این دیدار گفت: در تاریخ ۱۳۶۷/۱/۲۸ درمنطقه عملیاتی شهرفاو عراق تک دشمن پس از مجروح شدن به اسارت دشمن درآمدم و مدت سه سال در اردوگاه ۱۲ تکریت در اسارت بودم.

به گزارش آنا، آزاده جانباز و پاسدار امیری قلعه‌رشیدی فرزند خانعلی متولد ۱۳۴۵ روستای قلعه رشید شهر اردل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی است و تجربه مربی عقیدتی سیاسی به مدت ۱۵ سال و بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه خود دارد.

وی اکنون مدرس درس‌های دفاع مقدس، اندیشه‌های سیاسی و وصایای حضرت امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب