دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1403 - 08:50

هدایت پایان‌نامه‌ و رساله‌های دانشجویی به سمت اصلاح آسیب‌های جامعه

هدایت پایان‌نامه‌ و رساله‌های دانشجویی به سمت اصلاح آسیب‌های جامعه
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی عنوان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند آسیب‌های جامعه را شناسایی‌ و مطرح کند تا موضوع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان در دانشگاه‌ها به همان مسیر هدایت شود.
کد خبر : 934916

به گزارش خبرنگار آنا، حسین صفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در دیدار با امیر وهاب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با تأکید بر ضرورت تعامل میان دانشگاه و نیروی انتظامی اظهار کرد: دانشگاه به‌عنوان نهاد فرهنگی این آمادگی را دارد تا درباره مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی کارگاه‌های مختلف ازجمله مواد مخدر، کارگاه فضای مجازی و ... را از طریق همکاری با نیروی انتظامی برگزار کند و برگزاری این کارگاه‌ها باید به صورت مستمر و حداقل هر نیمسال یک بار انجام شود.

وی با بیان اینکه اقدامات در راستای مقابله با مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی باید به صورت پیشگیرانه باشد، ادامه داد: نیروی انتظامی می‌تواند آسیب‌های جامعه را شناسایی‌ و مطرح کند تا موضوع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان در دانشگاه‌ها به همان مسیر هدایت شود.

شناسایی آسیب‌های جامعه و هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی به سمت اصلاح

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی عنوان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند پیشنهادها و زمینه‌های همکاری خود با دانشگاه را عنوان کند تا دانشگاه در این راستا اقدامات لازم را صورت دهد.

صفری با تأکید بر لزوم تعامل میان ارگان‌ها و دستگاه‌های محلی افزود: مسائل محلی باید توسط ارگان‌های محلی تصمیم‌گیری و از طریق تعامل میان ارگان‌های شهری حل شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی هم با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر کلاهبرداری، اعتیاد و... گفت: متأسفانه این ناهنجاری‌ها موجب از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها شده است؛ بنابراین باید تعامل میان دستگاه‌های مختلف با برگزاری جلسات متعدد میان ارگان‌های مرتبط به‌منظور از بین بردن این ناهنجاری‌ها بیشتر شود.

شناسایی آسیب‌های جامعه و هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی به سمت اصلاح

امیر وهاب‌زاده افزود: نیروی انتظامی درراستای مقابله با ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی و رفع آنها آمادگی همکاری با ارگان‌های مختلف ازجمله دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را دارد و می‌تواند از ظرفیت‌های مختلف این نهاد‌ها مانند وجود استادان دانشگاه برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کند. 

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌ علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب