دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1403 - 16:01

توجه دولت به دانشگاه آزاد مطالبه‌ای حق است

توجه دولت به دانشگاه آزاد مطالبه‌ای حق است
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انزلی گفت: توجه به مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مطالبه به‌حق مطرح بوده و دولت باید نگاه ویژه‌ای به این امر داشته باشد. 
کد خبر : 935872

به گزارش خبرنگار آنا، حسین صفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندر انزلی در نشستی با سیدکریم معصومی نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این دانشگاه در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی خدمات آموزشی و پژوهشی فراوانی را به کشور ارائه کرده است؛ اما با وجود این خدمات ارزنده توجه مناسبی برای این دانشگاه در نظر گرفته نشده ازاین‌رو توجه به مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مطالبه به‌حق مطرح بوده و دولت باید نگاه ویژه‌ای به این امر داشته باشد. 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، مولود انقلاب اسلامی و از ثمرات شجره طیبه انقلاب است، عنوان کرد: جمع زیادی از مسئولان در سطوح مختلفِ شهرستانی، استانی و کشوری جزء دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندر انزلی با ارائه برخی آمار و ارقام به مقایسه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و دانشگاه گیلان پرداخت و بیان کرد: این دانشگاه دارای حدود ۳۹ هزار دانشجو و دانشگاه گیلان دارای حدود ۲۴ هزار دانشجو است.

صفری تعداد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را بالغ‌بر ۷۰۰ نفر و تعداد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه گیلان را حدود ۵۵۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: تعداد کارکنان این دانشگاه بالغ‌بر ۷۰۰ تن و تعداد کارکنان دانشگاه گیلان حدود ۵۰۰ نفر است. 

وی افزود: همه این آمار و ارقام نشان می‌دهد دانشگاه آزاد اسلامی در طول سالیان فعالیت خود، همگام و همپای دانشگاه سراسری به جامعه علمی کشور خدمات ارزنده‌ای ارائه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب