دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1403 - 15:43

دستیاران آموزشی در اولویت استخدام هیئت علمی قرار می‌گیرند

دستیاران آموزشی در اولویت استخدام هیئت علمی قرار می‌گیرند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: از بین دستیاران آموزشی آنهایی که بهترین عملکرد را داشته باشند در آینده به‌عنوان هیئت علمی استخدام می‌کنیم.
کد خبر : 934676

به گزارش خبرنگار آنا، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز در نشست توجیهی دستیاران آموزشی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نخستین واحد دانشگاهی کشور آبان ۱۳۶۱ تأسیس شد و بین واحد‌های دانشگاه جزء پنج واحد نخست کشور بوده و بین کل دانشگاه‌های ایران جزء ۶۰ دانشگاه نخست است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور بوده و در لیست دانشمندان دو درصد برتر جهان در سال ۲۰۲۳ هم چند روز پیش منتشر شده که امسال نسبت به سال‌های قبل افزایش در تعداد دانشمندان دو درصد داشتیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: دانشگاه آزاد توانسته اعتماد خانواده‌ها را جلب کند تا فرزندانشان را برای تحصیل به این دانشگاه بفرستند زمان آن گذشته که خانواده‌ها دنبال مدرک بودند برای بچه‌هایشان اکنون دنبال تضمین آینده هستند؛ بنابراین مسئولیت استاد بودن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و در استان آذربایجان شرقی مسئولیت سنگینی است. دستیاران آموزشی الگوی ۲۸ هزار دانشجو هستند و از بین دستیاران آموزشی آنهایی که بهترین عملکرد را داشته باشند در آینده به‌عنوان هیئت علمی استخدام می‌کنیم.

رنجبران عنوان کرد: نسل امروز بسیار باهوش هستند و در بحث آموزشی دانشجویان به‌سرعت تشخیص می‌دهند کدام استاد باسواد و کدام استاد کم‌سواد بوده،  کدام استاد وقت گذاشته برای کلاسی که آمده و کلاس را پرمحتوا اداره می‌کند و برای وقت دانشجو احترام قائل است.

وی با اشاره به بحث ارتباط استاد و دانشجو گفت: موضوعی که خیلی جدی باید به آن توجه کنیم ازنظر علمی باید خودمان را آماده حضور در کلاس کنیم؛ هر ترم خیلی جدی عملکرد استادان را بررسی خواهیم کرد و ادامه همکاری در ترم‌های بعدی منوط به این است که آن امتیاز‌های مورد نظر را کسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب