دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال:

برخی با هدف تسویه حساب شخصی فضا سازی می کنند/ درباره پرونده مفتوح کرمان مرجع قضایی توضیح می دهد

برخی با هدف تسویه حساب شخصی فضا سازی می کنند  درباره پرونده مفتوح کرمان مرجع قضایی توضیح می دهد
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: عده معدودی از گذشته تا به امروز، فضاسازی هایی را با هدف تسویه حساب شخصی علیه فوتبال انجام می دادند.
کد خبر : 934429

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیرمهدی علوی،درباره  اضافه شدن دستگاههای جدید وی ای آر به چرخه برگزاری مسابقات لیگ برتر عنوان کرد:طبق برنامه ریزی صورت گرفته،به زودی دو دستگاه دیگر هم به ایران خواهد آمد تا روندی که از آغاز لیگ در بحث بهره مندی از تکنولوژی در حال انجام است‌ با سرعت بیشتر و کامل تر تداوم یابد.

وی ادامه داد:بر این اساس،امیدواریم شرایط برگزاری ۷ مسابقه از هشت مسابقه لیگ برتر در هفته با وی ای آر محقق شود.در این باره عزم و همکاری جدی هفته های گذشته میان فدراسیون فوتبال،رسانه ملی،هیات های فوتبال و باشگاههای فوتبال در کنار ادارات کل ورزش و جوانان ستودنی بوده و موجبات طی گام های بلند بعدی را هم فراهم می کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به  پرسشی پیرامون پرونده مفتوح در کرمان  گفت: درباره پرونده مفتوح در استان کرمان، مرجع قضایی محترم توضیحات مبسوط و کامل را بیان فرموده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به جز پرونده مفتوحه در استان کرمان،پرونده دیگری هم‌ با عنوان مشابه وجود دارد و همچنین برخی شایعات منتشر شده در این‌باره اظهار داشت: خیر.متاسفانه در سنوات اخیر برخی شایعات مشابه، همواره از طریق یک جریان مسموم در فضای افکار عمومی مطرح می شوند و باید بگویم روشن است اینگونه شایعات در مقطع اکنون با چه هدف گذاری منتشر می شود و مشخص است سناریوی نخ نمای این گروه هم در ماههای آتی چه خواهد بود. کما اینکه در گذشته هم همین جمع معدود چنین فضاسازی هایی را با هدف تسویه حساب شخصی علیه فوتبال انجام می دادند و چون هرگز و در هیچ‌ مقطع زمانی به اغراض شان نرسیدند هر بار به شیوه ای جدید به موضوع ورود می کنند و تنها چیزی که برای شان اساسا اهمیتی ندارد، صحت انتشار چنین مباحثی است.البته بخش های ذیربط در فدراسیون در این زمینه اقدامات لازم را در جهت صیانت از فوتبال کشور انجام داده اند و خوشبختانه مراجع ذیصلاح هم در این باره همچون گذشته اشراف کامل و تام و تمام داشته و دارند و قطعا شایعات بی اساس، کذب و جهت دار منتشره با جدیت توسط فدراسیون هم پیگیری خواهد شد و در صورت لزوم‌ نام و نیت منتشرکنندگان این مباحث‌ به مردم هم گفته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره موضوع وضعیت برگزاری مسابقات بین المللی در کشورمان عنوان کرد: در هفته اخیر تیم های مختلف به کشورمان سفر کرده اند.این موضوع در نامه ای به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا هم رسیده و کمافی‌السابق همه چیز مهیای میزبانی‌ های بین المللی خواهد بود.

علوی با اشاره به حضور حشمت مهاجرانی در ایران گفت:حضور چهره پرافتخار فوتبال کشورمان در روزهای اخیر در ایران مایه مباهات خانواده فوتبال بوده است. مطابق برنامه ریزی، برنامه تقدیر از این چهره ماندگار در مشهد مقدس برای دیدار تیم‌ ملی مقابل قطر در حال تنظیم است.ضمن اینکه حضورشان در اردوی تیم ملی هم باعث تقویت روحیه اعضای تیم ملی خواهد بود و اخبار تکمیلی در این‌باره اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب